Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Kable przy skrzyni biegów i zmieniarce
Autor Wiadomość
marcelDream 
Klubowicz

Safrane ph: phII
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2dT
Wersja wyposażenia: RX
Wiek: 37
Dołączył: 09 Sie 2008
Posty: 49
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-06, 16:06    Kable przy skrzyni biegów i zmieniarce

Powiedzcie mi co to są za kable. Do czego i czy można z nich skorzystać do czegoś innego.


 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-06, 16:29    

Piękna sprawa Wesoly dołączam się do pytania Wesoly nie robiłem zdjęć bo telefonem wychodzą lipnie.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-06, 16:45    

Te dwa przy dźwigni zmiany biegów mogą być od tempomatu i od systemu zapobiegającemu poślizgowi kół przy ruszaniu. Na zdjęciach nie widać czy masz te przyciski. Natomiast ten przy zmieniarce hmmm... pojęcia nie mam.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-06, 17:45    

Drugie zdjęcie - kostka do przycisku sterującego tempomatu.
Trzecie zdjęcie - do przycisków korektora wysokości zawieszenia i miękkości zawieszenia ( w wersjach z aktywnym zawieszeniem)

Ja przy zmieniarce mam zupełnie inną, wolną kostkę i do tego przewód jak gdyby antenowy. Wydaje mi się, że może to być coś do wersji z telefonem, ale to tylko moje przypuszczenia Mruga
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-06, 22:19    

Przy dźwigni zmiany biegów tak jak poprzednicy napisali, dwa od zawieszenia i jeden od tempomatu (tempomatu u mnie nie ma a kostkę mam).

Arek - ten z fotki 1 na pewno nie jest od telefonu. Ostatnio przeglądałem instalację u siebie. Chyba, że różnie montowali w ph1 i ph2.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-07, 04:26    

Co do tempomatu (2 zdjęcie) się zgodzę, ale jeśli chodzi o aktywne zawieszenie to wydaje mi się, że po dwa przewody na kostkę to zdecydowanie za mało. Dwa przewody wystarczą jedynie do zasilenia podświetlenia przycisku. A co z resztą?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10