Nic bez przyczyny się nie dzieje, wszystko ma (bardziej bądź mniej) ukryty sens.
Tak, coś w tym stwierdzeniu jest, ponieważ trafiłem do Was przez przypadek... Ale czuję, że zagoszczę na dłużej.
Kiedy zakochałem się w Szafranku? Jeszcze w szkole podstawowej, kiedy dostałem katalog samochodów luksusowych Auto Świat (to był rok 1999 bądź 2000, ale nie w tym rzecz) i przeglądałem kolejne strony, trafiłem na zdjęcie Renault Safrane ph II... To było uczucie od pierwszego spojrzenia! Ta linia, potęga i dostojność w jednym, skórzane fotele, mocny silnik. Jednym słowem - luksus. Ale wtedy miałem ok 11 lat i moje miłości jeszcze wielokrotnie się zmieniały, ale Szafranek cały czas gdzieś tam spokojnie ukryty czekał w zakamarku serca. W lutym 2007 roku, ok miesiąc po ukończeniu 18 lat, miałem w ręku upragnione prawko. Pierwszym kontaktem z motoryzacja jako kierowca miałem w Maluszku Później przyszła Astra. 3 lata ciągłej eksploatacji, nabieranie doświadczenia jako kierowca, tysiące kilometrów przejechane w różnych warunkach... Az do września tego roku. Stwierdziłem, że czas na zmiany. Ile można jeździć autem z 60 konnym silnikiem, który prócz dwóch poduszek powietrznych i wspomagania kierownicy, nie posiada nic (nawet obrotomierza)! Zaczęło się poszukiwanie innego auta. Najpierw poszedłem w stronę czegoś mniejszego - Corsa, Clio, Fiesta, ale stwierdziłem, że nie tędy droga! Nie chcę się cisnąć w małym wnętrzu, gdzie i tak el. sterowanych szyb czy klimatyzacji nie będzie. Chcę czegoś więcej, chcę luksusu (w porównaniu z Astra, kosmicznego luksusu)! Było poszukiwanie ofert na różnych stronach, ale po przejrzeniu wielu propozycji sprzedaży, stwierdziłem, że potrzebuję fachowej porady od kogoś doświadczonego. A gdzie kogoś takiego znajdę? Kogoś kto zna każdą bolączkę tego modelu? Oczywiście! Ludzie z klubu miłośników Szafranka
Tak się w tym miejscu znalazłem. Mam głęboko nadzieję, że znajdę tu wiele pomocnych porad zarówno przy wyborze auta jak i jego późniejszej eksploatacji!
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-30, 10:39
Witamy serdecznie, w końcu jakiś świeżak się przywitał bo reszta z ukrycie na PW coś napiszę a na forum nie puszcza pary z ust może po weekendzie i za dużo wody nabrali Pozdrawiam i zachęcam do częstszego udziału w dyskusjach i życiu forum. Fajnie, że trafiłeś do nas
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Dzięki Arek za te odnośniki, bardzo pomocne Jeżeli będę już miał jakieś konkretne oferty na oku to mogę podesłać linki? Oczywiście rozumiem, że przez internet to można sobie co najwyżej powróżyć z fusów Ale potraktuję to jako wstępną eliminację
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-30, 13:26
zgagulka napisał/a:
nie będziesz żałował "wdepnięcia" tutaj
No nie wiem czy nie będzie żałował, a kto będzie dziecko bawił jak faktycznie wpadł
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach