Czym różni się przełącznik (lewy) 13 stykowy od 12 stykowego, za co odpowiedzialny jest ten jeden dodatkowy styk?? Muszę wymienić ten oto przełącznik na nowy, tylko nie wiem na który. Z tego co się można domyślić z opisów przełączników sprzedawanych na pewnej stronie różnią się one "okresem zastosowań". I w tym tkwi problem, bo z mojej Safranki ('93) wyjąłem ten 13 stykowy przeznaczony dla aut "06.98-" . Defekt popsutego przełącznika polegał na połamaniu się metalowego bolca od wył/włączania świateł (oraz przetopieniu się prowadnicy, lecz to nie przeszkadzało w działaniu przełącznika i właściwie nie wiem kiedy to się stało). Czy ten dodatkowy styk mógł być odpowiedzialny za przetopienie prowadnicy?? Z góry dzięki za odpowiedź
Nie wiem za co był odpowiedzialny ten 13 styk ale za przetopienie prowadnicy raczej odpowiedzialne były zbyt mocne żarówki w światłach. A jak już prowadnica się stopiła to wtedy próba włączenia świateł skończyła się złamaniem tego metalowego bolca który przesuwa styki...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach