Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-07-29, 20:18
No więc tak:
FOTELE
"W przypadku gdy Państwa pojazd jest zwykle prowadzony przez różne osoby, istnieje możliwość zarejestrowania trzech różnych pozycji ustawienia parametrów miejsca kierowcy (przyciski 123)
Pozycja kierowcy uwzględnia następujące parametry regulacji:
- ustawienie siedzenia fotela kierowcy
- ustawienie obu lusterek wstecznych, zewnętrznych, a także, przy cofaniu, ustawienie zewnętrznego lusterka wstecznego od strony pasażera.
System działa:
- przy włączonej stacyjce:
- po otwarciu drzwi kierowcy (czas ograniczony do 4 minut):
Krótkie wciśnięcie jednego z przycisków spowoduje powrót do zarejestrowanego ustawienia fotela (czas ograniczony do 15 sekund)
Zarejestrowanie parametrów regulacji
Po odpowiednim ustawieniu pozycji fotela i lusterek, nacisnąć długi wąski przycisk po lewej stronie fotela kierowcy, a zaraz potem wybrany jeden z przycisków rejestrujących:
klawisz z nr 1 pierwsze ustawienie miejsca kierowcy
klawisz z nr 2 drugie ustawienie miejsca kierowcy
klawisz z nr 3 trzecie ustawienie miejsca kierowcy
Powrót do zarejestrowanej pozycji
Nacisnąć przycisk odpowiadający wybranej pozycji. Trzymać wciśnięty przycisk, aż fotel ustawi się automatycznie w żądanej pozycji do jazdy
Uwaga
Jeśli automatyczne ustawienie fotela do wybranej, zarejestrowanej pozycji zostaje włączone w ciągu 15 sekund po otwarciu samochodu, należy zaczekać na zakończenie regulacji przed uruchomieniem silnika: nie należy również w tym czasie naciskać innych przycisków systemu, gdyż spowodowałoby to przerwanie automatycznego regulowania pozycji fotela"
Jeśli chodzi o dodatkowy klawisz w klimatroniku tak zwane słoneczko.
W instrukcji jest on oznaczony nr 14
W skrócie jest to włącznik klimatyzacji w warunkach silnego nasłonecznienia
"Z funkcji tej należy korzystać przy silnym nasłonecznieniu, powodującym odczuwalne pogorszenie warunków we wnętrzu kabiny.
Wcisnąć przycisk 14. Na ekranie pojawia się odpowiedni symbol. Trzeba pamiętać o wyłączeniu funkcji kiedy korzystanie z niej przestaje być konieczne. W tym celu, wcisnąć ponownie przycisk 14 (symbol na ekranie zgaśnie)"
Pojemności układu chłodzenia
Silnik 2.0 - 8 litrów
Silnik 2.5 - 8.5 litra
Silnik V6 - 10 litrów
Silnik 2.2 dT - 9 litrów
Pojemność układu smarowania wraz z filtrem olejowym
Silnik 2.0 - 5.9 litra
Silnik 2.5 - 6.5 litra
Silnik V6 - 6.7 litra
Silnik 2.2 dT - 7.2 litra
Oczywiście są to dane dla "suchego" silnika
Jeśli chodzi o pojemności układu wspomagania i skrzyni biegów instrukcja nakazuje zgłosić się do ASO
Tyle podaje instrukcja jeśli chodzi o zagadnienia poruszone przez Arka w razie innych pytań, nie ma sprawy też opiszę.
Odpowiadając jeszcze na pytanie o książki do Safi typu sam naprawiam to ... nie ma, sprawdzone u źródeł czyli w wydawnictwach
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-07-30, 09:48
Wielkie dzięki Darku,
myślę, że to są bardzo ważne informacje.
Czyli potwierdzone zostało, że instrukcja do phII w wersji elektronicznej nie istnieje.
Nie pozostaje więc nic innego, jak druknąć sobie manuala do phI i uzupełnić dane dotyczące silników.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach