Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-11-10, 21:46
cudanakiju napisał/a:
2,2 12V spala na papierze tyle samo co 8v a jest dynamiczniejsze o 1,4 sek do setki, co jest lepszym rezultatem niz stosunek 2,2 12v do 3,0 v6
Różnica jest w ilości zaworów - 3 na cylinder. Nie miałem 2.2Si, więc na temat przyspieszenia ciężko mi się wypowiedzieć. Da się jeździć mając 107 kucyków, ale o stawaniu "na kresce" lepiej zapomnieć.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-10, 21:48
cudanakiju, kolega kupił ostatnio czołg 16 litrowy i też nie narzeka a waży 14 ton wydał 50 tyś. i nic nie jest w stanie go zatrzymać, nawet las na szagę przejedziesz a jak drzewo nie będzie się chciało złamać to zostanie z korzeniami wyrwane. To by był chyba najlepszy wybór dla Ciebie
Jeszcze do wypowiedzi Daroota a co ? zdenerwował mnie Ja się np na budownictwie nie znam więc murów nie pnę w górę i nie wypowiadam się na ten temat bo nic w tej sferze nie wiem. Zero, pustka, dla mnie to tylko czeski film.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-11-10, 21:55
Goalkeper napisał/a:
Jeszcze do wypowiedzi Daroota a co ? zdenerwował mnie Ja się np na budownictwie nie znam więc murów nie pnę w górę i nie wypowiadam się na ten temat bo nic w tej sferze nie wiem. Zero, pustka, dla mnie to tylko czeski film.
Ale o co Ci teraz Goli chodzi, bo nie łapię aluzji?
co do rozrządu - pokaż mi ile osób wymieniało łańcuch rozrządu w V6.
Aha i czemu piszesz o V8, skoro piszemy o safrane
Ostatnio zmieniony przez Daroot 2010-11-10, 21:58, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-10, 22:22
Daroot napisał/a:
Ale o co Ci teraz Goli chodzi, bo nie łapię aluzji?
Aluzja się tyczyła tego, że jak się nie ma o czymś pojęcia to się o tym nie gada. Pani od polskiego zawsze mi mówiła, nie pchaj się Zbyszku w szczegóły jak nie czytałeś bo właśnie na tym Cię złapię
Daroot napisał/a:
co do rozrządu - pokaż mi ile osób wymieniało łańcuch rozrządu w V6.
Co do rozrządu to zadam pytanie do ciebie (wiem nie wypada odpowiadać pytaniem na pytanie) dlaczego ludzie sprzedają V6 jak nadchodzą problemy z rozrządem ? I z tego rodzi się odpowiedź bo to będzie ich kosztowało fortunę.
Daroot napisał/a:
Aha i czemu piszesz o V8, skoro piszemy o safrane
No bo jak już zaczęliśmy temat o nieawaryjności to raczej to tych konstrukcji się tyczy
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2010-11-10, 22:33
Cytat:
Aluzja się tyczyła tego, że jak się nie ma o czymś pojęcia to się o tym nie gada. Pani od polskiego zawsze mi mówiła, nie pchaj się Zbyszku w szczegóły jak nie czytałeś bo właśnie na tym Cię złapię
I naprawdę sądzisz ze nie mam o tym pojęcia?
Cytat:
Co do rozrządu to zadam pytanie do ciebie (wiem nie wypada odpowiadać pytaniem na pytanie) dlaczego ludzie sprzedają V6 jak nadchodzą problemy z rozrządem ? I z tego rodzi się odpowiedź bo to będzie ich kosztowało fortunę.
Fakt, wymiana rozrządu nie jest tania, ale znam tylko jedną osobę która to robiła.
Natomiast jesli ktoś jest połapany w temacie, to dialogys podaje ceny rozrządu i można to zrobić w garażu, ja bym to wymienił - wychodzi tyle ile Twój rozrząd w dieslu.
Poza tym a moze przede wszystkim - nikt nie sprzedaje auta tylko dlatego ze zbliza sie wymiana rozrzadu. Red ma nalatane 370tys z tego co wiem i lancucha nie robil - byc moze sie zdziwi - ale do tej pory lata
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-11-10, 23:01
Daroot napisał/a:
I naprawdę sądzisz ze nie mam o tym pojęcia?
Darku bo zaraz będzie afera sam powinieneś zauważyć, że Twoje pojęcie o 4 cylindrach jest wyssane z palca nie obraź się ale nie tylko ja zanegowałem to co napisałeś na ich temat. Ale oczywiście masz prawo się mylić, bo nie myli się ten co nic nie robi.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;) Pomógł: 2 razy Wiek: 42 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 120 Skąd: opolskie
Wysłany: 2010-11-11, 22:26
Wtrącę się troszkę panowie jak chcemy się wypowiadać o safrane to piszmy to czego jesteśmy pewni, Goli wprowadziłeś kolegę w błąd w szafkach nowy czynnik klimy jest stosowany od 94 roku . Co do V6 to naprawdę dobry silnik jak jeździ się z głową to pali około 12 w mieście przy włączonej klimie w korkach, a na trasie 8 też jest osiągalne. Co do ubezpieczania to dobrze poszukaj, OC to obojętnie jakiej firmy w końcu to nie ty będziesz się martwił o odzyskanie kasy(trochę to chamskie ale prawdziwe ). A rozrząd ja wymieniałem u siebie profilaktycznie, Daroot ma rację nie jest to przesadnie drogie. Po za tym podliczając wszystkie wymiany pasków to suma będzie wyższa niż jedna wymiana łańcucha
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2010-11-21, 18:34, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach