Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z ładowaniem
Autor Wiadomość
daniels_85 
Forumowicz

Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-08-29, 16:38    Problem z ładowaniem

Witam.
Kilka dni temu podczas jazdy zaświeciła się kontrolka akumulatora a obroty spadły na zero. Ładowanie powraca przy wyższych obrotach.
Miałem taki problem już raz podczas dłuższej trasy, wtedy odkręcił mi się napinacz paska. Okazało się, że był on uszkodzony, mechanik naprawił go uprzedzając mnie, że sytuacja może się kiedyś powtórzyć.
Czy obecne objawy są spowodowane napinaczem?
Jeżeli tak, to chciałbym go tym razem wymienić.
Pytanie: czy do mojego 2.1 DT pasował będzie napinacz od innych pojemności?
Pozdrawiam!
_________________
Safrane 2.1Dt RT 1995/1996
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-08-30, 12:05    

Napinacz będzie inny w zależności od silnika. Lepiej nie kombinować i kupić taki jak ma być. Wymień od razu pasek osprzętu.
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
troja26 
Klubowicz


Safrane ph: ph1
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 V6 12v
Wersja wyposażenia: RT z wypasem ;)
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 120
Skąd: opolskie
Wysłany: 2010-08-31, 21:09    

Objawy o których mówisz raczej wskazują na wykańczającą się diodę w alternatorze.
_________________

 
 
daniels_85 
Forumowicz

Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-09-02, 20:29    

Rozmawiałem ostatnio ze znajomym, On stawia na regulator napięcia. Jako, że jestem laikiem w tych sprawach, zastanawiam się czy po prostu nie udać się od razu do warsztatu specjalizującego się w naprawie alternatorów. Wie ktoś jaki może być orientacyjny koszt naprawy? Nie chce, żeby mnie zgolili bardzo...
_________________
Safrane 2.1Dt RT 1995/1996
 
 
daniels_85 
Forumowicz

Safrane ph: 1
Rocznik: 1995/1996
Pojemność: 2.1Dt
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B546
Typ silnika: J8S 76
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 61
Skąd: Kielce
Wysłany: 2010-09-07, 19:00    

Problem częściowo rozwiązany. Okazało się, że alternator do naprawy. Zepsuł się na skutek zanieczyszczenia ropą. I tu się pojawia nowy problem, ale z tym idę do działu mechanika:)
Pozdrawiam!
_________________
Safrane 2.1Dt RT 1995/1996
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 16