Wlew oleju d skrzyni jest obok włącznika światła wstecznego i miejsca gdzie połączona jest masa z karoserii na silnik
kurcze ja mase podlaczylem tam gdzie mi pasowala bo nie wiedzialem dokladnie gdzie.A ten wlew to jest od strony chłodnic czy magla??
No juz z elektryka wszystko zrobione.Zostalo tylko naprawic pompe ABSu posiada ktos moze jakis schemat takiej pompy?? bo po rozebraniu okazalo sie ze po wypadku elektronika sie poprzesuwala (byla skorodowana i pewnie jak siedzialo to sie trzymalo a jak sie przesunelo to sie porozlaczalo)
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-29, 16:33
Sadzę, że schematu "wewnętrznego" elektroniki ABS-u to raczej się nie zdobędzie. Z tego co wiem to nie ma ich w dokumentacji dostarczanej do ASO . Sądzę, że firmy produkujące elektronikę i pompy ABS-u (u nas zdaje się BOSCH) nie udostępniają tych schematów. Spotkałem się z ogólnymi schematami elektroniki ABS ale przedstawiona jest tam ogólna idea działania a nie szczegółowe schematy.
Jeśli Twoja elektronika jest jedynie zaśniedziała lub nawet jakieś połączenia są poprzerywane, to może da się naprawić ale raczej nikt nie da gwarancji, że po naprawię to będzie działać.
Tak na marginesie tematu - oglądałem niedawno elektronikę sterowania pompą ABS+ESP w Avatimie. Powiem, że mam szacunek dla konstruktorów, ale przy jakimkolwiek uszkodzeniu mechanicznym element jest praktycznie nie do odratowania .
Dokladnie to chodzi tam o 2 przekazniki: jeden z nich poprostu wyszedl jakby byl wsuniety (a byl zgrzany z elementami typu sciezki) ja go przylutowalem ale 100% pewnosci nie mam czy przypadkiem miedzy sciezkami pod tym przekznikiem nie bylo jeszcze innych cienszych sciezek....
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-29, 17:53
Cytat:
Dokladnie to chodzi tam o 2 przekazniki: jeden z nich poprostu wyszedl jakby byl wsuniety (a byl zgrzany z elementami typu sciezki) ja go przylutowalem ale 100% pewnosci nie mam czy przypadkiem miedzy sciezkami pod tym przekznikiem nie bylo jeszcze innych cienszych sciezek....
.
Nie zrozum mnie źle, ale lupa i dobre światło mogą być przy takich pracach bardzo pomocne .
Jeśli to tylko "wyszły" przekaźniki to przypatrz się dokładnie czy ścieżki, które prowadziły do wyprowadzeń przekaźnika są z nimi połączone. Jeśli kawałek ścieżki z układu drukowanego został oderwany i odpadł to można ten kawałek zastąpić kawałkiem drutu.
Zrobiłem zdjęcie "kabelkologi" ABS
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-29, 18:45
oczywiscie ze popoprawialem tylko niektorych poprostu nie bylo i nie wiem co i gdzie:)
Wlew oleju d skrzyni jest obok włącznika światła wstecznego i miejsca gdzie połączona jest masa z karoserii na silnik
Dzieki serdeczne:) znalazlem .
Ale masy to ja tam nie mam podlaczonej...Jezyk
arek napisał/a:
Ja mam tylko tyle
Dzieki w koncu uzbieram troche jakichs schematow to nie bede tak glowy na forum ludziom zawracal
jurek201 napisał/a:
Przyjrzyj się dobrze . Na pewno dasz radę
Jeśli ścieżka została oderwana od druku to zostaje po niej ślad na płytce drukowanej.
Widzisz problem jest z tym ze tam nie ma plytki tylko sciezki sa grube i sa osadzane w takiej obudowie plastykowej ktora nie dosc ze troche sie przytopila to jeszcze ucierpiala przy zderzeniu.W sobote powinienem miec drugi sterownik ktory jest w abs i zobacze czy cos z tego sam wyrzeźbie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach