Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Goalkeper
2011-02-05, 15:06
Zakup Safrane - kilka pytań.
Autor Wiadomość
Dany 
Klubowicz

Safrane ph: Koleos Ph 2
Rocznik: 2017
Pojemność: 2.0 dci 177KM 4x4 CVT X-tronic
Wersja wyposażenia: Initiale Paris
Wiek: 48
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 89
Skąd: OKR
Wysłany: 2010-09-19, 19:35    

A co ze mną ja teraz mogę tylko popłakać Zalamany Zalamany Zalamany
 
 
silossi 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 3.0 V6 24V
Wersja wyposażenia: 3.0 V6 24V
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2010-09-19, 22:31    

A jest za czym płakać. . . Mruga
Jak na razie wszystko jest OK. Błogi komfort i pozytywne emocje. . .
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-09-20, 00:38    

Do tego od razu autko oklejone naklejkami klubowymi Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
silossi 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 3.0 V6 24V
Wersja wyposażenia: 3.0 V6 24V
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2010-09-28, 14:00    

Panowie, pojawił się pierwszy problem. Mianowice, zaraz po włączeniu silnika, bądź kiedy silnik jest ciepły (po godzinnej jeździe) podczas zatrzymania (np. światła, korek) samochodu na "Drive" z wciśniętym pedałem hamulca obroty silnika falują w granicach wartości: 200 - 1000. Po jakiś kilkunastu sekundach powoli się uspokaja i zakres obrotów to: 400 - 600.

Czy powinienem się tym zacząć przejmować? Jest to bardzo irytujące, silnik zachowuje się, jakby miał się wyłączyć, a po chwili ratować się wyższymi obrotami.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-09-28, 16:25    

Sprawdź silniczek krokowy Wesoly być może się zacina co objawia się taką a nie inną pracą silnika.

Zapraszam do lektury TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ i TUTAJ
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
silossi 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 3.0 V6 24V
Wersja wyposażenia: 3.0 V6 24V
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2010-09-28, 20:25    

Jeżeli tylko uda mi się zlokalizować silniczek krokowy w tym motorze, to na pewno go wyczyszczę.
Może jutro znajdę chwilę czasu. . .
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-09-29, 10:53    

Szukaj pomiędzy przepustnicą, a bocznikiem rury dolotowej powietrza


silossi napisał/a:
obroty silnika falują w granicach wartości: 200 - 1000. Po jakiś kilkunastu sekundach powoli się uspokaja i zakres obrotów to: 400 - 600.

Mam nadzieję, że dobrze odczytujesz obrotomierz, bo po spoczynkowej kresce z "0", kolejna gruba to 500 obr/min. Na fotce obroty w przedziale 750-800 obr/min
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
silossi 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 3.0 V6 24V
Wersja wyposażenia: 3.0 V6 24V
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 11
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2010-09-30, 02:50    

arek napisał/a:

Mam nadzieję, że dobrze odczytujesz obrotomierz, bo po spoczynkowej kresce z "0", kolejna gruba to 500 obr/min.


Tak to jest, jak człowiek jeszcze dobrze nie ochłonął po zakupie samochodu i we wszystkim widzi potencjalne zagrożenie dla nowego "cacka".

Miałeś rację, błędnie odczytałem zakres obrotów. Jak na razie to "skakanie" ustało, więc porady na temat silniczka krokowego odłożę na później.

Dziękuję za wsparcie.
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-09-30, 15:16    

Arku odlej troche tej benzynki do mojego baku Wesoly
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-09-30, 17:12    

To fotka dla upamiętnienia jazdy 1500km na Pb, po zrobieniu głowicy w poprzednim silniku Mruga Obecnie wskazówka znajduje się po drugiej stronie Wesoly
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16