Może od początku
Dnia 12 stycznia 2010 roku zakupiłem moją Szafkę od wujaszka mojego kolegi,samochód od 2004 roku w jednych rękach ściągnięty przez niego ze Szwajcarii.
Zadbany,wychuchany i oszczędzany chociaż dość duży silnik ale jak to ten pan powiedział,że małe pojemności są do kosiarek i motorowerów Sam teraz jeździ volvem 960 też z 3,0 tylko w automacie.
Pewnie myślicie,że skoro Szafa jest taka zadbana to dlaczego sam jej nie robi...otóż jego syn ten samochód rozbił i zanim o tym ojca poinformował kupił mu Volviaka i postawił ojca przed faktem dokonanym heheheh.
Druga sprawa,że OC było opłacone na cały rok 5 grudnia 2009 roku a rozbity został 26 grudnia,przegląd też świeży,nie chciał się go pozbywać .
Więc długo się nie zastanawiając wyciągnąłem te 1300 pln i zakupiłem moją perełkę,bez jazdy próbnej,bez wielkiego oglądania ot zaufałem facetowi i jak na razie nie żałuje chociaż jeszcze nie została uruchomiona...raz pogoda...raz choroba mojego znajomego mechanika ...
I może teraz parę zdjęć poranionej bestii
przodzik już bez zderzaka i atrapki za to z chłodnicą w banana i bez wentylatorów...
efekt ściętego sworznia i cofniętego koła a co za tym idzie rozpięcia się przegubu wewnętrznego prawego...
a to obcierka o słupek tzn znak drogowy
i rozdzierka o ten znak
Uszkodzenia:
-ścięty sworzeń
-przerwany przewód hamulcowy,płyn na glebie...
-wypięty przegub
-dziura w misce olejowej,olej na glebie...
-chłodnica w banana,płyn na glebie...
-wypięty przewód od wspomagania,olej na glebie...
-wentylatory w drobny mak
-wzmocnienie czołowe wgięte
-zderzak w drobny mak
-atrapa j.w.
-wgięty,rozerwany i przerysowany tylny lewy błotnik
-delikatna rysa na dachu
-wgięty przedni prawy błotnik
Teraz może koszty:
-Zestaw zderzak,atrapa,halogenik,chłodnica i wentylatory :440pln myślę,że nie drogo
-sworzeń: 36 pln oryginalny
-przewód hamulcowy elastyczny: 16 pln
-filtr i olej silnikowy ELF 10W/40: 140 pln
-Petrygo 10L :50 pln
-Olej do wspomaganie 2L: 46 pln
-Płyn hamulcowy dot 4 1L: 16 pln
-Przegub ??????? szukam na razie,ewentualnie może się uda zregenerować,jeszcze mam na oku półoś za 150 pln...
-papiery ścierne,rozcieńczalniki,szpachle,pól litra lakieru,utwardzacze itp: 200pln
-sylikon do miski olejowej: 16 pln
-osłona przegubu: 20 pln
Robocizna z malowaniem: 500 pln (po znajomości i z moim materiałem łącznie ze sprawami mechanicznymi,spawaniem miski itp)
Suma bez robocizny bo jeszcze nie skończona i bez przegubu bo temat otwarty to na dzień dzisiejszy 980 pln o ile nie zapomniałem o czymś...
Mam nadzieję zamknąć się w 3000 pln.
uff koniec wypocin
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Ostatnio zmieniony przez desperos 2012-02-13, 12:40, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: I
Rocznik: 1996
Pojemność: 2500
Wersja wyposażenia: RT
Dołączył: 07 Lut 2010 Posty: 46 Skąd: Sobolew
Wysłany: 2010-02-12, 16:21
Witaj, narazie to auto wygląda tragicznie Ale po wielu spędzonych wieczorach porzy tym aucie i będą z niego ludzie Na szwaqjcarskiej stronie samochodowej widziałem safrane z takim silnikiem, z prawie maksymalnym wyposażeniem za 700chf czyli ze sprowadzeniem jakies 3tys zł
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-12, 17:06
Owszem,owszem 3 tyś pln a do tego dołożyć opłaty związane z przerejestrowaniem,jakieś lpg i wychodzi 7 tyś pln powolutku,powolutku będę go dopieszczał,może jakaś skaja zawita
Na razie to co jest niezbędne żeby zaczął śmigać o własnych siłach
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-02-12, 18:16
wielkiej tragedii nie ma, bedzie pan zadowolony...
troszke czasu i bedzie git malina, good luck
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-02-27, 21:16
Safrana skończona jeszcze nie odebrana ale skończono jej reanimacje...planowany odbiór LAWETA w poniedziałek Lawetą dlatego,że dowód zabrany i potrzebny przegląd po kolizyjny.Lawetkę mam za darmo więc pojedzie sobie na szarpaki jak Młoda Para bryczką
Co do kosztów nie wyliczonych w pierwszym poście to:
-Półoś używana prawa: 130pln
-Amorek prawy na razie używany:70pln(podobno trzyma...okaże się na przeglądzie)
-Materiały ścierne,szpachle wykończeniowe i aluminiowa:54pln
-Lakier czarna perła 676 cały komplet 0,3 litra:93pln
-Przegląd po kolizyjny:94pln
-Robocizna:500pln plus flaszka pępkowa (nie wliczam w koszty)
Suma to:
1300pln zakup rozbitka
980pln części z pierwszego postu
941pln z tego postu
--------------------------
3221pln o ile nic dalej nie wyjdzie....
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2010-02-27, 21:21
No cena całkiem przyzwoita. Mam nadzieję że blacharkę masz zrobioną porządnie i dobrze zabezpieczoną. Jak coś wyjdzie w mechanice to po prostu zrobisz . Szykuj się na mini spot z Arkiem.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach