Safrane ph: II
Rocznik: 1997.11.30
Pojemność: 2.5 20V + BRC Plug&Drive
Wersja wyposażenia: Camarque
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 39 Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 9 Skąd: Zabrze/Gliwice
Wysłany: 2010-03-14, 00:43
arku twoja "mała" podpowiedź nie dała mi dzisiaj spokoju... i naprawione!! Przyczyną był zerwany kabelek (przy samym konektorku) przy brązowej wtyczce pod dzwignią biegów (widoczne po wyciągnięciu skórzanego mieszka) na skutek wieloletniego przesuwania dzwignią Najbardziej przewodzik pracuje gdy w automacie wrzuca sie P, poprostu wtedy sie naciąga i tak sobie pracuje w te i we wte... Zdegustowany
Po ponownym podłączeniu i poprawie prowadzenia przewodów wszystko wróciło do normy!!
Najwarzniejsze jest to że znowu jestem szczęśliwy bo SPORT działa Z tej całej radości nie zrobiłem nawet fotki ale jeszcze zrobie bo bede montował podświetlenie listwy z oznaczeniami biegów.
Profilaktycznie też jeszcze odwiedzę speca od automatów w celu kontroli
Dziękuje za podpowiedzi i obrazek z Dialogysa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach