Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-12, 10:28
pawelsafrane napisał/a:
filtry, kable, świece, kopułka nowe, hamulce nie trzymają
Damian, czytaj uważnie
Tak jeszcze zapytam Pawła o regulację zaworów. Czasem któryś nie podparty ?
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-12, 10:31
No co,no co zaspany byłem jak już zobaczyłem to nie można edytować...Paweł a może Ty jak dziadki...najpierw grzeją samochód pół godziny na postoju a później jazda
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-03-12, 10:41
Nie nie nie grzeję go tak długo, siadam i jadę, a jests sens spróbować wyczyścić mikser? http://www.motolpg.za.pl/lpg_serwis.htm#r6
Jeśli chodzi o termostat to ok bo się szybko grzeje po kilku min jest cieplutko w aucie i temp idzie na 1 kreskę, co do obrotów to na benzynie zawsze jest na jałowym 900 nic nie faluje, natomiast na gazie jak odpalę też 900 ale czasem po jeździe na wyższych obrotach jak wrzucę np na światłach na luz to falują 1100 i prawie spadają ale to nie zawsze. może spróbuje wyczyścić mikser?
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E Pomógł: 4 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-12, 10:48
Co do miksera nie zaszkodzi ale czy pomoże skoro problem prawdopodobnie leży gdzie indziej skoro piszesz również o dużym spalaniu PB a mikser do niego nie ma nic wspólnego.Ewentualnie ale to już mało prawdopodobne elektrozawór nie odłącza całkowicie PB na LPG,i mimo woli silnik musi spalać mieszankę tych dwóch paliw...ale to raczej były by duże problemy z obrotami tak mi się wydaje
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach