Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Duze spalanie???
Autor Wiadomość
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-03-12, 10:28    

pawelsafrane napisał/a:
filtry, kable, świece, kopułka nowe, hamulce nie trzymają

Damian, czytaj uważnie Mruga

Tak jeszcze zapytam Pawła o regulację zaworów. Czasem któryś nie podparty ?
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-12, 10:31    

No co,no co zaspany byłem Jezyk jak już zobaczyłem to nie można edytować...Paweł a może Ty jak dziadki...najpierw grzeją samochód pół godziny na postoju a później jazda Hyhy
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-03-12, 10:41    

Nie nie Jezyk nie grzeję go tak długo, siadam i jadę, a jests sens spróbować wyczyścić mikser? http://www.motolpg.za.pl/lpg_serwis.htm#r6
Jeśli chodzi o termostat to ok bo się szybko grzeje po kilku min jest cieplutko w aucie i temp idzie na 1 kreskę, co do obrotów to na benzynie zawsze jest na jałowym 900 nic nie faluje, natomiast na gazie jak odpalę też 900 ale czasem po jeździe na wyższych obrotach jak wrzucę np na światłach na luz to falują 1100 i prawie spadają ale to nie zawsze. może spróbuje wyczyścić mikser? Mruga
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
desperos 
Klubowicz
Mr RESET :D


Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 331
Skąd: Lublin
Wysłany: 2010-03-12, 10:48    

Co do miksera nie zaszkodzi ale czy pomoże skoro problem prawdopodobnie leży gdzie indziej skoro piszesz również o dużym spalaniu PB a mikser do niego nie ma nic wspólnego.Ewentualnie ale to już mało prawdopodobne elektrozawór nie odłącza całkowicie PB na LPG,i mimo woli silnik musi spalać mieszankę tych dwóch paliw...ale to raczej były by duże problemy z obrotami tak mi się wydaje
_________________
""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
 
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2010-03-12, 23:27    

Już wyczyszczony ale czy jakaś różnica będzie w spalaniu Mruga a jak sprawdzić elektrozawór czy przełącza całkiem na lpg?
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16