Albo zawór na dyszy spryskiwacza nie zamyka, albo uszczelniacz na tej części która się wysuwa nie trzyma i tamtędy cieknie. Faktycznie jak zapala się kontrolka od niskiego poziomu płynu w spryskiwaczach to nie pryska na reflektory.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-24, 13:18
A jak to wyciagnac? Ciagnac do siebie na sile? To jest na jakis sprezynmach samo wroci? Nie chce tego zniszczyc, a zobacze co sie dzieje...
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-24, 13:59
pociągnij mocno i wyjdzie dysz z tego wysuwanego trzpienia.a trzpień cofnie sie z powrotem
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2009-01-29, 14:53
piszecie że brak płynu w spryskiwaczach powinien oznajmiać komputer. Mam u siebie taki bajerek który jest w pełni sprawny i ostatnio nie zasygnalizował mi braku płynu, zastanawiam się i proszę o odpowiedz czy w każdej safi zbiorniczek podłączony jest pod komputer ??
Ostatnio wymieniałem klocki hamulcowe i wszystkie dostępne były z czujnikami. W trakcie wymiany okazało się że w tym modelu nie ma podłączenia pod czujnik zużycia klocków. Ps. przeglądając forum doszedłem do wniosku że każdy egzemplarz ma inne wyposażenie. A może tak jeździmy samochodem marki Jaguar ze zmienionym znaczkiem ?
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-29, 15:03
Pisząc o bajerku miałeś na myśli "gadaczkę" czy czujnik poziomu płynu w zbiorniku spryskiwaczy?
Zdecydowanie nie każda wersja Safrany posiada czujnik tego poziomu, nawet gdy ma gadaczkę.
Zgadzam się z Twoja opinią, że każdy egzemplarz jest inny - może to i dobrze, zależy jak na to spojrzeć
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2009-01-29, 15:21
Robert napisał/a:
Ostatnio wymieniałem klocki hamulcowe i wszystkie dostępne były z czujnikami. W trakcie wymiany okazało się że w tym modelu nie ma podłączenia pod czujnik zużycia klocków.
W wielu egzemplarzach "już" nie ma kabelka do podłączenia czujnika zużycia klocków, bo te przewody są bardzo kruche i po prostu się łamią.
Jak zerkniesz za amortyzator, to być może znajdziesz resztki kabelka, który powinien iść od zacisku do komory silnika za amortyzatorem. To ogólna wada wszystkich modeli Renault, nie tylko Safrane.
Co do czujnika poziomu płynu, to nawet wersje bez komputera posiadają ten element (kontrolka w prawym, górnym rogu tablicy wskaźników, która zapalała się razem z pomarańczową SERV). Nie mniej jednak jak napisał Jurek, nie w każdym egzemplarzu było to zamontowane. Cóż, taki samochód
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach