Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-05-09, 08:33 Jakie objawy ?
Jak w temacie, jakie charakterystyczne objawy pojawiają się podczas jeżdżenia z niesprawnym łożyskiem amortyzatora z przodu, czy pojawiają się jakieś niepokojące dźwięki, dyskomfort w prowadzeniu pojazdem ?
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-07-16, 23:01
Słychać "chrupanie i strzelanie" przy skręcaniu - zazwyczaj na postoju, lub przy wolnej jeździe
SIEMA! widze że kolega Arek ma taki sam motor w połączeniu z automatem. Odpowiedz mi zatem przy jakich obrotach znienia Ci z 1 na 2 i potem dalej po wcisnięciu gazu do dechy. powiedz też ile masz biegów (do przodu oczywiście) POZDRO
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-17, 07:58
arek, czyli z tego co piszesz mam do wymiany łożysko amortyzatora i do tego jeszcze dojdzie tylna tuleja lewego wahacza
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-07-17, 12:00
Goli, należy brać pod uwagę to, że sworzeń wahacza też potrafi "skrzypieć" przy skręcaniu na postoju Ja tak mam od czasu, jak jechałem w ulewę i przepłynąłem sporą kałużę w mieście (aż nabrałem wody w światła dzienne ) Skrzypi tylko lewy, ale luzu nie ma, bo rok temu wymienione oba.
Jeronimo, moja skrzynia to 4-biegowa Aisin Warner SU0 (SU0001). Tak dokładnie to nie przyglądałem się przy jakich obrotach zmienia biegi. Musiał bym przetestować. Ostatnio przy wyprzedzaniu, z pełnym kufrem i 4 osobami wykręciła mi z 3 na 4 prawie 6500 obr/min (bez włączonego "S").
Jak sprawdzę, to uzupełnię wypowiedź
Dokładnie tak jeśli łożysko amora jest padnięte to jak kręcisz sterem na postoju (przy zapalonym silniku) to widać brak płynności podczas skręcania, koło jakby skaczę w bok, możliwe jest także skrzypienie oraz stukanie.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-18, 08:16
arek napisał/a:
sworzeń wahacza też potrafi "skrzypieć" przy skręcaniu
to raczej nie sworzeń bo zgrzytanie słychać bardziej przy szybie niż od podłogi pasażera.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-07-19, 07:57
Bieniu, poduchy mam wymienione wszystkie.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach