Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2008-08-27, 14:18
Witam Wszystkich.
Nawet nie macie pojęcia jak się ucieszyłem kiedy zlokalizowałem Wasze Forum . Już przetestowałem kilka Waszych porad – np.: ten bayer z testem zegarów
Jestem aktualnie w posiadaniu „Frani” z 97 roku z silnikiem od volvo 2,5 – niestety ze względu ekonomiki przerobiony na zapalniczkę. Nabyłem ją dwa lata temu w Krakowie od fana tej marki i w dodatku jedynego właściciela (KUPINA W SALONIE W KARAKOWIE). Choć szczerze przyznam, że dziwne były jej losy. Podobno nie można było kupić jej normalnie jak każdego innego auta i została sprowadzona przez polski salon z Niemiec. Na szczęście „gadaczka” nadaje po angielsku „nie chciałbym by przy dziecku mówił ktoś po niemiecku”
Posiadam także Clio II 1.2, ale tym autkiem „pomyka” moja małżonka.
Jak tylko zrobię kilka fotek to oczywiście powklejam.
Moja przygoda z „Renatkami” zaczęła się od R25 moich teściów – 2,1 td z 86 roku – w pełnej opcji bez skóry. Jejku ale to było fajne autko. Szwagier niestety się jej pozbył zamieniając na „Franię”, ale w rodzinie jest wspominana do dzisiaj.
Byłem również w posiadaniu 19-nastki 1.4 z 94r. Silnik troszkę słaby i głośny ale nie do zarąbania – rozrząd na łańcuchu.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-27, 23:22
Witam sąsiada, nie za wiele safranek w naszym mieście, więc musiałem Cię już gdzieś widzieć. Pozdrawiam.
Safrane ph: bd
Rocznik: bd
Pojemność: bd
Wersja wyposażenia: bd
Wiek: 46 Dołączył: 27 Sie 2008 Posty: 97 Skąd: bd
Wysłany: 2008-08-28, 06:58
No jasne, że się widzieliśmy RedHead. Bi-turbo poznaję na kilometr
A co do wykopywania to gddyby w średniowieczu jakiś De Renault poruszał się się czymś co przypominało by auto to pewno bym też coś o tym wiedział
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-28, 11:27
he he może i się poruszał w średniowieczu takowy ale nieco przestarzałej technologi i niepodobny na te czasu w niczym
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-28, 19:58
Hey wszystkim.
Dzisiaj postaram sie wrzucić zdjęcia. Jeśli chodzi o spalanie w miescie przy spkojnej 13l troche agresji 16.Trasa 120-140km 10.5 ostatnio wrocław zakopane 13l predkosci 160 200 autostrada.
Prowadzenie i frajda z jazdy gwarantowana.Wiadomo coś za coś. Uśmiech z twarzy nie schodzi jak ganiam sie z tymi nowymi a6 a8 bmw itd itp.
A niedługo założe SMT6 i zasteruje odpowiednie turbiny bo teraz pompuja 1.5 bara ale komputer odcina paliwo lol.a i jeszcze kwasowka bo teraz mam jakaś rzeżbe pod autem.
Pozdrawiam
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-28, 20:34
Czekamy z niecierpliwością na foty. Te 1,5 bara masz na standardowych kkk k04? Jak, gdzie, za ile je wysterowałeś? Kiedy komputer odcina?
ps, nierdzewki mi jeszcze zostało.
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-08-29, 01:27
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-20, 02:15
BiTurbo jest piękna, ale te jasnoniebieskie spryskiwacze reflektorów to barbarzyństwo!
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-27, 19:14
Tak wiem jak tylko bede miał czas to je przemaluje
he he już przemalowane na kolor oryginalny.Heh przy okazji dowiedziałem sie jaki to jest
Jak koledzy pamiętają na zlocie ciekł mi osadnik plastikowy układu chłodzenia.
Kupiłem go bez wiekszych problemów w ASO.jest w magazynie centralnym więc dostepny z dnia na dzień.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach