Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-08-29, 17:11
z dodatkowych opcji to chyba
elektryczny szyberdach
fotele dodatkowo z funkcja masazu
bezowa skora
tylna elektryczna kanapa
napisalbym do sprzedawcy, ale to francuz... jak ktos zna francuski to niech napisze pytanie a ja moge je przeslac,
tylko bez translatorow...
jak ktos zainsteresowany szafa to cena 6000euro...
6keur - to nieco ponad 20 kzł. Do tego dochodzi akcyza - 13,6% od przeliczonych na złotówki 6keur wg kursu z dnia kupna. Czyli sumka robi sie znaczna. Na polskim rynku to auto jest warte max. 16-18kzł. Można zapomnieć.
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Maj 2008 Posty: 240 Skąd: UK
Wysłany: 2008-08-29, 18:07
jak dla mnie cena jest za wysoka o minimum 1500euro, ale nie rozmawiajmy o cenie, bo jak kazdy wie, latwo kupic drogi i sprzedac tanio.
mozna kupic szafe ph2, 3.0 v6 z 2000, przebieg 166tys za 3300euro
wyglada na wersje cuir pack (RXT) ale moge sie mylic
silnik chyba juz tej nowszej generacji z 24 zaworkami
ale offtopic sie zrobil....
_________________ 2x Safrane RXT 2.2dT 1999
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-06, 00:54
Witam Kolegów, ja właśnie jestem na etapie zmiany foteli zwykłych na elektryczne, ale już widzę, że będę miał kłopoty nieziemskie z fotelem kierwcy Otóż oryginalnie pod fotelem (moja Szafa to 2.2 12V RN z 1993r.) znajduje się u mnie pusza ale imitująca niestety komputer, odchodzi z niej wiązka, ale jak doszedłem - jest to tylko przerzucenia napięcia do fotela i podgrzewania, nie ma w tej puszce żadnej elektroniki A fotele które nabyłem są do wersji z pamięcią ustawień... No i niestety też, wtyczki nie psaują - tak jak to Koledzy opisywali wcześniej - ze względu na różne sposoby sterowania. No i właśnie dochodzę do sedna - jaka jest szansa nabycia takiego komputera do foteli i druga sprawa - czy przypadkiem wiązki nie będę musiał zmieniać aż do słupka Neutral
Dowolny szrot gdzie rozbierali Safranke z takim kompem jak trzeba i srubokrętWink Jedziesz na szrocik, rozkrecasz kompa i patrzysz co ma w srodku. Targujesz sie - cena to gora 100 zł za takiego kompa. A potem zabawa z montazem...
Ale podpowiem Ci cos - fotel pasażera jest głupi - nie ma kompa i dziala. Fotel kierowcy ma kompa bo on steruje tez lusterkami i kolumna kierownicy. Obsluguje tez pamięci. Jeżeli Ci na tym nie zalezy to mozna przebudowac wiązki w samym fotelu i pominąć kompa. Stracisz pamięci pozycji i sprzężenie z lusterkami.
Aktualnie taką przeróbkę mam w swojej Safi, bo nadal nie moge zdobyc fotela z dwójki... Wiec jakos musialem sobie poradzic. Za pomocą dwóch przycisków szyb elektrycznych z Citroena BX wykonałem alterneatywne sterowanie;-)
Gość [Usunięty]
Wysłany: 2008-10-06, 22:33
Tak - da się przerobić fotele z pamięcią na sterowanie zwykłe, bez komputerka - dwa dni nad tym główkowałem - wystarczy tylko rozciąć masowe kabeli o silniczków, podłączyć pod odpowiednie styki w panelu sterującym fotelami i najważniejsze - doprowadzić (i dolutować w odpowiednim miejscu) do tegoż panela sterującego - jeszcze jeden kabelek z zasilaniem... Pozostają tylko zbędne przyciski od pamięci ustawień fotela ale może właśnie możnaby je podpiąć pod MP3..
Pozdrawiam
PS: No to zaczynam poszukiwania kompa do sterowania fotelami
polonez99
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2400
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 19 Sty 2020 Posty: 1 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2020-01-19, 19:54
Witam, na forum jestem zupełnie nowy.
Szukam porady w kwestii podłączenie FK z Safrane II w zupełnie innym samochodzie, mój fotel posiada pamięć jednak szczególnie nie zależy mi na tym by działała, priorytetem jest regulacja. https://naforum.zapodaj.net/d3e58c2248e2.jpg.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach