Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.0
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 04 Gru 2014 Posty: 3 Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-09-08, 10:36
patrys4891 napisał/a:
No ok, wyjąć to wyjąć a włożyć? Próbowałeś to włożyć i złożyć wieżyczkę na samochodzie?
Na stole ciężko nic nie przestawić a co dopiero po włożeniu do środka?
Nie tylko próbowałem ale i zrobiłem to ze trzy razy, trzeba tylko włożyć ją prosto, żeby było tyle samo obrotów kierownicą w lewo co w prawo. W czym kłopot?
Maciekb napisał/a:
o co chodzi ze zmiennym wspomaganiem ? mam Safrane 3.0 V6 1994r. Phase I
Wraz ze wzrostem prędkości auta układ wspomagania się usztywnia. Na postoju kręci się kierownicą lekko. Na wieżyczce maglownicy, czyli tam gdzie mocowana jest kolumna kierownicy jest zawór sterowany elektronicznie, regulujący ciśnienie płynu.
Ostatnio zmieniony przez lesiu11 2017-09-08, 10:40, w całości zmieniany 2 razy
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2017-09-09, 20:37
Czyli im szybciej się jedzie tym kiera robi się "twardsza".
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-09-14, 08:49
Jeżeli masz zawór elektryczny z wtyczką taki jak na rysunku, to masz wspomaganie aktywne. Jeśli nie ma, to zwykłe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach