Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Maglownica - wymiana regeneracja
Autor Wiadomość
Maciekb 
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3.0
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 40
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-09-07, 14:40    

o co chodzi ze zmiennym wspomaganiem ? mam Safrane 3.0 V6 1994r. Phase I
 
 
lesiu11 
Obserwator

Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.0
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 04 Gru 2014
Posty: 3
Skąd: Legnica
Wysłany: 2017-09-08, 10:36    

patrys4891 napisał/a:
No ok, wyjąć to wyjąć a włożyć? Próbowałeś to włożyć i złożyć wieżyczkę na samochodzie?
Na stole ciężko nic nie przestawić a co dopiero po włożeniu do środka?


Nie tylko próbowałem ale i zrobiłem to ze trzy razy, trzeba tylko włożyć ją prosto, żeby było tyle samo obrotów kierownicą w lewo co w prawo. W czym kłopot?

Maciekb napisał/a:
o co chodzi ze zmiennym wspomaganiem ? mam Safrane 3.0 V6 1994r. Phase I


Wraz ze wzrostem prędkości auta układ wspomagania się usztywnia. Na postoju kręci się kierownicą lekko. Na wieżyczce maglownicy, czyli tam gdzie mocowana jest kolumna kierownicy jest zawór sterowany elektronicznie, regulujący ciśnienie płynu.
Ostatnio zmieniony przez lesiu11 2017-09-08, 10:40, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2017-09-09, 20:37    

Czyli im szybciej się jedzie tym kiera robi się "twardsza".
 
 
Maciekb 
Użytkownik

Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3.0
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 37
Dołączył: 03 Cze 2013
Posty: 40
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-09-13, 19:41    

jak to sprawdzić czy u mnie jest takie wspomaganie czy zwykłe, czy w Phase I takie występowało ?
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-09-14, 08:49    

Jeżeli masz zawór elektryczny z wtyczką taki jak na rysunku, to masz wspomaganie aktywne. Jeśli nie ma, to zwykłe.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15