Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Bardzo Ciężkie palenie
Autor Wiadomość
Książe Jakub. 
Użytkownik
lepszy power gamoniu

Safrane ph: 1
Rocznik: 1996
Pojemność: 3.0 v6
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 9
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2017-04-02, 09:49    Bardzo Ciężkie palenie

Mam pewien problem z Safranką , bardzo długo trzeba ją kręcić zeby odpaliła, jak silnik jest rozgrzany i np. zgaszę ją i odrazu próbuje odpalić no pali na tyk a jesli juz postoi i silnik wystygnie pojawia sie kłopot ,juz trzeba kręcić zeby odpaliła. Wymianiana była pompa paliwa i silniczek krokowy. Świece były nowe od zakupu, poprzedni własciciel wymieniał,świece bosch.
Dodam jeszcze że safranka była przerabiana z automatu na manual więc moze byc coś nie podpięte czy coś, nie wiem nie znam sie ,za duzo elektryki dlatego zgłaszam sie do was.
Pomocy! :>
_________________
Król szos
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-02, 20:10    

W powitaniu napisałeś, że samochód w lepszym powerze, więc mniemam że z LPG ?
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Książe Jakub. 
Użytkownik
lepszy power gamoniu

Safrane ph: 1
Rocznik: 1996
Pojemność: 3.0 v6
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 9
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2017-04-02, 21:04    

Tak tak , posiada lpg ;p
Ale to bez rożnicy bo na gazie jak i na benzynce pali tak samo :/
_________________
Król szos
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-02, 21:45    

Zrób eksperyment i wyłącz (odetnij) LPG (zakręć zawór w butli i wypal gaz w instalacji, aż silnik zgaśnie) - warto nawet odkręcić lub zaślepić wąż z parownika do mieszalnika przy przepustnicy. Chodzi o to, aby gaz nie dostawał się do układu ssącego silnika. Nie odkręcaj zaworu w butli. Jak silnik wystygnie, zobacz, czy na Pb odpali normalnie.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Książe Jakub. 
Użytkownik
lepszy power gamoniu

Safrane ph: 1
Rocznik: 1996
Pojemność: 3.0 v6
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 9
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2017-04-02, 22:05    

Okej , spoczko! Jutro ogarne bo już dziś po browarkach więc za kierownice nie siadam :D
Jutro dam znać co i jak
_________________
Król szos
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2017-04-03, 08:32    

Ja bym sprawdził czujnik temperatury ten na ECU . Widzi ,że zimny i podaje mniej paliwa ... jakoś tak <_<

Numer 13 ... chyba


Ostatnio zmieniony przez SURU 2017-04-03, 08:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Książe Jakub. 
Użytkownik
lepszy power gamoniu

Safrane ph: 1
Rocznik: 1996
Pojemność: 3.0 v6
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 9
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2017-04-21, 12:02    

arek napisał/a:
Zrób eksperyment i wyłącz (odetnij) LPG (zakręć zawór w butli i wypal gaz w instalacji, aż silnik zgaśnie) - warto nawet odkręcić lub zaślepić wąż z parownika do mieszalnika przy przepustnicy. Chodzi o to, aby gaz nie dostawał się do układu ssącego silnika. Nie odkręcaj zaworu w butli. Jak silnik wystygnie, zobacz, czy na Pb odpali normalnie.


http://www86.zippyshare.com/v/fVXO5ZGQ/file.html
Które jest to co mam zakręcić ? zielony jestem w sprawie gazu. xd
_________________
Król szos
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-21, 21:24    

Odłącz zasilanie cewki elektrozaworu (tego po lewej stronie) - czerwony lub czarny przewód. W ten sposób odetniesz dopływ gazu do parownika.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Książe Jakub. 
Użytkownik
lepszy power gamoniu

Safrane ph: 1
Rocznik: 1996
Pojemność: 3.0 v6
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 26
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 9
Skąd: Rudnik nad Sanem
Wysłany: 2017-07-04, 10:31    

Opcja z odcięciem gazu nic nie dała.

Czujnik CPU, jakby był większy ten obrazek to może bym coś ogarnął.

Ale nie po tu tu wróciłem , stała nie dziwna sprawka , przestała wgl palić na benzynie a na gazie pali na tyk :D magia ? oo co chodzi tej safrance ? :/ znudziła sie benzyna to zaczęła palić na gazie :c

Pomocy koledzy
_________________
Król szos
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15