Mam pewien problem z Safranką , bardzo długo trzeba ją kręcić zeby odpaliła, jak silnik jest rozgrzany i np. zgaszę ją i odrazu próbuje odpalić no pali na tyk a jesli juz postoi i silnik wystygnie pojawia sie kłopot ,juz trzeba kręcić zeby odpaliła. Wymianiana była pompa paliwa i silniczek krokowy. Świece były nowe od zakupu, poprzedni własciciel wymieniał,świece bosch.
Dodam jeszcze że safranka była przerabiana z automatu na manual więc moze byc coś nie podpięte czy coś, nie wiem nie znam sie ,za duzo elektryki dlatego zgłaszam sie do was.
Pomocy! :>
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-02, 20:10
W powitaniu napisałeś, że samochód w lepszym powerze, więc mniemam że z LPG ?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-02, 21:45
Zrób eksperyment i wyłącz (odetnij) LPG (zakręć zawór w butli i wypal gaz w instalacji, aż silnik zgaśnie) - warto nawet odkręcić lub zaślepić wąż z parownika do mieszalnika przy przepustnicy. Chodzi o to, aby gaz nie dostawał się do układu ssącego silnika. Nie odkręcaj zaworu w butli. Jak silnik wystygnie, zobacz, czy na Pb odpali normalnie.
Zrób eksperyment i wyłącz (odetnij) LPG (zakręć zawór w butli i wypal gaz w instalacji, aż silnik zgaśnie) - warto nawet odkręcić lub zaślepić wąż z parownika do mieszalnika przy przepustnicy. Chodzi o to, aby gaz nie dostawał się do układu ssącego silnika. Nie odkręcaj zaworu w butli. Jak silnik wystygnie, zobacz, czy na Pb odpali normalnie.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2017-04-21, 21:24
Odłącz zasilanie cewki elektrozaworu (tego po lewej stronie) - czerwony lub czarny przewód. W ten sposób odetniesz dopływ gazu do parownika.
Czujnik CPU, jakby był większy ten obrazek to może bym coś ogarnął.
Ale nie po tu tu wróciłem , stała nie dziwna sprawka , przestała wgl palić na benzynie a na gazie pali na tyk magia ? oo co chodzi tej safrance ? znudziła sie benzyna to zaczęła palić na gazie :c
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach