Heh - klima u mnie nie działa, więc ciężko mi powiedzieć.
Może i masz trochę racji, ale zauważyłem poważne zmulenie auta i obfite kopcenie na wysokich obrotach. Teraz wróciłem do ustawień sprzed regulacji i auto znów stało się mocne, nie kopci już i bez problemów leciałem 160 km/h, więc jestem przekonany, że regulacja tą dźwigienką ma wpływ na zwiększenie dawki paliwa przez cały zakres pracy silnika.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-09-22, 07:32
marcelDream napisał/a:
A czy jest możliwość zamontowania w 2.2 TD 2000r tempomatu i nawigacji?
Klimatyzacja i owszem ale tempomat ????
W naszym pięknym kraju nie ma gdzie tego urządzenia wykorzystać a pewnie koszt montażu przekroczy wartość auta.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Darek ja mam tempomat i często z niego korzystam, Co do kosztów to najlepiej jest zdobyć jakąś z rozbitej safranki razem z instalacją elektryczną i nie powinno być aż tak strasznie drogo.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-09-22, 23:34
Bieniu fajnie masz, ja używam tempomatu o pierwszej w nocy na trasie Szczecin - Świnoujście inaczej ni huhu
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-09-23, 08:10
Darek napisał/a:
ja używam tempomatu o pierwszej w nocy na trasie Szczecin - Świnoujście inaczej ni huhu
no nie dziwie się przecież na tej trasie można nie źle cisnąć
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-09-23, 10:59
Goalkeper napisał/a:
no nie dziwie się przecież na tej trasie można nie źle cisnąć
Oczywiście pod warunkiem, że nie ma ruchu
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-20, 12:06
Odświeżę trochę kotleta
Dzisiaj po przeczytaniu posta Mauera postanowiłem zajrzeć pod maskę i zobaczyć jak to u mnie jest z tym alternatorem ale szybko zrezygnowałem gdyż zauważyłem luźny wężyk i nie do końca jestem pewien gdzie on powinien być podłączony. Kiedyś z Rufusem była dyskusja na ten temat w tym wątku, co prawda są moje zdjęcia ale jest tylko zaznaczone jak ten wężyk powinien iść, niestety zdjęcie jest zbyt małe i nie widać faktycznej drogi wężyka. Zastanawiam się czy ten wężyk nie powinien być podłączony do elementu (dokładnie w miejscu zaznaczonym na czerwono) na zdjęciu drugim. Zaglądając od spodu używając lusterka był widoczny jakiś cypelek lecz nie miał żadnego otworu. Drugie pytanie czy to faktycznie jest od tempomatu jak to ktoś wcześniej napisał ?
[ Dodano: 2011-07-20, 14:57 ]
Wziąłem odkręciłem węże od powietrza, zbiorniczek płyny wspomagania i wpiąłem ten wężyk do tej gruszki. Żadnych negatywnych objawów nie ma, a pozytywne to się okaże czy będą
[ Dodano: 2011-07-20, 19:13 ]
Więc tak po kilku godzinach stania, od momentu podłączenia wężyka, przy odpalaniu obroty startują od 700obr/min (może mniej) i podnoszą się do 800 dopiero po załączeniu się sprężarki klimatyzacji. Bez wężyka od razu po odpaleniu obroty wskakiwały na 800obr/min. Jeżeli chodzi o pracę silnika, być może to autosugestia czy podświadomość, że coś zrobiłem i jest lepiej, ale silnik jest żywszy, bardziej dynamiczny i o wiele lepiej reaguje na pedał akceleracji Pojeździmy zobaczymy jak to właściwie jest
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Ten element przy pompie wtryskowej to nic innego jak ssanie . Steruje nim zaworek o numerze 412 . Jest to sterowanie podciśnieniowe . Załącza się podczas wciśnięcia AC na panelu klimatronica i podczas rozruchu zimnego silnika . Pracuje tylko na biegu jałowym . Czujnik 412 współpracuje z tym oto czujnikiem który umieszczony jest zaraz za filtrem powietrza ( 2.2dt B54G W740 ) .
Dodam jeszcze ,że można to wyregulować śrubokrętem płaskim . Numer 4 na zdjęciu . Zajmuje to 5 min .
Ostatnio zmieniony przez SURU 2016-10-18, 09:01, w całości zmieniany 4 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach