Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-12-21, 21:41
Dziwne że nikt nie przyczepił sie do TDI
Elektronika "w nie dTi" jest oporna i nie poradzisz nic na to po za mechanicznymi zmianami.
Może w 2.2 (montowanym już po lifcie) ale tez nie zbyt to widze. Ale kombinować można
Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 2,2 dT
Wersja wyposażenia: Na bogato Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 61 Skąd: Jaworze
Wysłany: 2012-12-22, 08:56
Ja sobie wydłubałem zwężkę z rury dolotowej. Silnik rzeczywiście złapał trochę życia, turbina jakby wcześniej się odzywa. Póki co negatywnych objawów nie ma.
Safrane ph: II
Rocznik: 2000
Pojemność: 2.0 16v
Wersja wyposażenia: 2.0
Typ pojazdu: B54L
Wiek: 47 Dołączył: 26 Lip 2016 Posty: 7 Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-08-27, 11:00 Mały odkop z mojej strony
Szkoda zakładać nowy temat, skoro ten wydaje się doskonały.
Jeżeli jest pompa BOSCH-a to bez problemu śrubką regulacyjną można podnieść dawkę paliwa, do tego "boost pina" sprawdzić/ustawić i ewentualnie podnieść ciśnienie powietrza na turbinie. Można też powalczyć z dużym intercoolerem. Stare diesle naprawdę mają potencjał, tylko trochę u nich gorzej wtedy z ekologią. Jeżeli z Volkswagenowskiego 1,6 da się zrobić 120KM z 1,9 TD/TDI nawet w okolicach 200KM. Da się tylko trzeba poszukać na forach Jeepa i VW jak się podkręca pompy Boscha bo tam jest klucz do osiągów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach