Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-16, 20:56
Tak się trochę nad nim zastanawiałem. Jutro sprawdzę. Ze dwa lata temu już to robiłem i czyściłem, dziś tylko próbowałem odłączać - i w momencie zdejmowania czy zakładania wtyczki silnik wyraźnie reagował wahnięciem obrotów.
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-17, 18:06
Alternator od zawsze idealnie. W ogóle jakiś mam dziwny akumulator (gdyby z alternatorem coś było nie tak, też by taki świetny nie był) - wytrzymał mi pięć lat a kupiłem go z samochodem, więc nie wiem jak długo był w nim przedtem.
Po wczorajszym machaniu wtyczkami, już po później było dobrze. Dziś nie miałem czasu na dłubanie, ale za to trochę pojeździłem i wszystko idealnie. Może styki na wtyczkach trochę zaśniedziały i to było przyczyną? Ostatnich parę dni (w okolicach piątku-soboty) było mocno wilgotnych i może coś tam...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach