W Dieslu (na pewno 2.2 TD 98r) obrotomierz dostaje sygnały od sterownika który również zarządza grzaniem świec. Nie od żadnego alternatora. Jak komuś przestaje działać obrotomierz albo grzanie świec to najczęściej psuje się ten sterownik (oczywiście biorę pod uwagę, że ktoś już sprawdził wiązki kabli). Proszę również uważać przy zakupie: najlepiej podjechać i włożyć do siebie bo często się trafia ze mamy niespodziankę po zakupie: coś nie działa i jest to spowodowane albo uszkodzonym sterownikiem albo różnica w sterowniku swoim a kupionym (chociaż w to ostatnie wątpię).
Co do sterownika to jest pod maską od strony pasażera .
W PH1 jest plastykowy i ma 1 złącze wielopinowe , jedno dwu pinowe i zasilanie na nakrętkę 8 czy 6.
W PH2 jest aluminiowy zalany silikonem i ma 2 złącza wielopinowe , jedno dwu pinowe i zasilanie tak jak wyżej.
Podczas dokręcania tej nakrętki z głównym zasilaniem proszę uważać bo śrubka potrafi się oderwać od sterownika i trzeba rzeźbić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach