Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: arek
2016-06-28, 11:42
Jakie oznaczenie motoru 2.2 dT ?
Autor Wiadomość
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-06, 10:47    Jakie oznaczenie motoru 2.2 dT ?

Może ktoś się orientuję jakie były jeszcze oznaczenia tego motoru oprócz G8T740 i G8T760. Bo w głowę zachodzę razem z kolegą RomanC i nie możemy dociec dlaczego na jego głowicy silnika jest wybity numer G8T752. Da się to jakoś sprawdzić po numerze VIN wpisując go w Dialogysie :?:
 
 
 
TESTER
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-06, 10:57    

Dowiedziałem się, że motor 2,2 dT o oznaczeniu:
-740- ma 107 kM i bez intercoolera
-752- ma 113 kM i ma intercooler
-760- ma 118 kM i ma intercooler

Czy to prawda?
Może ktoś z Kolegów i Koleżanek spotkał się z tym?
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-10-06, 10:58    

To wychodzi na to, że znowu magia w konstrukcji Wesoly Bo w lagunach silnik G8T bez dodatkowych oznaczeń jest to silnik 2.2d bez turbiny a w safranach jest to silnik 2.2dT. W lalkach 2.2dT jest konstrukcja G8T760. Znowu w Dialogysie jak podamy B54G i rodzaj paliwa jako olej napędowy to pokazuje się, że silnik jest w wersji G8T740.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
TESTER
[Usunięty]

Wysłany: 2010-10-06, 10:59    

Masz rację w stosunku do Lagunek- w silnikach 2.2dT jest konstrukcja G8T760 - 118 km.
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-27, 10:42    

G8T 706 2188 ccm 61 kW 83 KM Laguna Estate 2,2 D (K56) 09.95-03.01, Laguna 2,2 D (B56, 556) 11.93-03.01
G8T 714 2188 ccm 83 kW 113 KM Espace III 2,2 TD 12V (JE0E, JE0H, JE0P) 05.97-11.00
G8T 716 2188 ccm 83 kW 113 KM Espace III 2,2 TD 12V (JE0E, JE0H, JE0P) 05.97-11.00
G8T 740 2188 ccm 83 kW 113 KM Safrane Mk II 2,2 TD (B54G)
G8T 752 2188 ccm 61 kW 83 KM Laguna Estate 2,2 D (K56) 09.95-03.01, Laguna 2,2 D (B56, 556) 11.95-03.01
G8T 760 2188 ccm 83 kW 113 KM Espace III 2,2 TD 12V (JE0E, JE0H, JE0P) 05.97-11.00
Laguna Estate 2,2 TD (K56) 05.98-01.00, Laguna 2,2 TD (B56, 556) 05.98-01.00
G8T 790 2188 ccm 61 kW 83 KM Laguna Estate 2,2 D (K56) 09.95-03.01, Laguna 2,2 D (B56, 556) 11.93-03.01
G8T 794 2188 ccm 61 kW 83 KM Laguna Estate 2,2 D (K56) 09.95-03.01, Laguna 2,2 D (B56, 556) 11.93-03.01

[ Dodano: 2016-09-20, 13:15 ]
Dodam jeszcze , że jest to silnik na "płytkach" o takich



które wsparte są z jednej strony na takim popychaczu




Dźwigienek jest 12 czyli po 3 na każdy cylinder (12V)

W razie zerwania paska rozrządu silnik po prostu zgaśnie i pęknie dźwigienka . Czy jest to silnik bezkolizyjny ... trudno określić. Jedno jest pewne . Jak pęknie dźwigienka to zawór nie dostanie .

Jak widać w popychaczach maleńkie otwory na olej .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,05 sekundy. Zapytań do SQL: 16