Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
2.1DT J8S w Safrane a w Jeep Cherokee
Autor Wiadomość
chicken19 
Starszy pisarz

Safrane ph: 1
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.1DT
Wersja wyposażenia: RT
Dołączył: 14 Lut 2010
Posty: 172
Skąd: Wejsuny
Wysłany: 2012-02-25, 14:35    2.1DT J8S w Safrane a w Jeep Cherokee

W Safrane 89 koni a w Cherokee 110.Jak to uzyskano?Nic nie mogę znaleźć na ten temat
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-02-25, 20:36    

Samo oznaczenie J8S nie oznacza, że to te same jednostki :) Tak jak to ma miejsce w 2.2dT jest G8T w lagunach bez turbo 85HP, G8T 760 w lagunach z turbo 115HP i w safrane G8T z turbo 115HP (oznaczany jako 740 ale tego nigdy nie podają w katalogach) tutaj akurat turbina daje różnicę. Ale biorąc pod uwagę silnik 2.2 8V jaki był wkładany w poprzedniku Safrane to silnik ten sam a miał różne moce przez zastosowanie katalizatora w układzie wydechowym różnica taż spora z katem 108HP a bez niego 126HP. Ten bez kata miał więcej koni niż ten z katem. Znowu biorąc silnik 2.2 to w szafie masz 8V i 12V oba mają oznaczenie J7T z tym że 12V ma jeszcze dodatkowo 760 i o cztery zawory na cylinder więcej. Być może tak samo jest w przypadku 2.1DT w Cherokee może ma czegoś więcej a nie podają tego przez co brany jest za tą samą jednostkę.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-02-25, 21:38    

Goalkeper napisał/a:
biorąc silnik 2.2 to w szafie masz 8V i 12V oba mają oznaczenie J7T z tym że 12V ma jeszcze dodatkowo 760 i o cztery zawory na cylinder więcej.


Chyba coś nie tak ? ;) Dokładnie 3 zawory na jeden cylinder, a nie dodatkowo o cztery więcej, bo wyszło by ich sześć i łącznie 24 :P
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-02-25, 21:43    

Piwo w większych ilościach robi takie rzeczy, że matematyka zyskuje nowe oblicze :) tak czy siak oznaczenie oznaczeniem a konstrukcja to już co innego :) Poza tym dodatkowo tyczyło się tylko oznaczenia a nie zaworów choć i tak zrobiłem błąd w obliczeniach.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-02-26, 00:17    

Odpowiedź na zadane pytanie może kryć się w tym:
Kod:
Warto zasygnalizować, że moc silnika jest zależna od warunków pomiaru. Normy europejskie przewidują pomiar parametrów silnika z zamontowanym osprzętem niezbędnym dla ruchu pojazdu i stale napędzanym przez silnik. Według norm amerykańskich (SAE) pomiarów dokonuje się na silniku pozbawionym filtra powietrza (!), alternatora, wentylatora, pompy wodnej, sprzęgła, pompy paliwowej i tłumika. Różnice w wartości momentu obrotowego i mocy tego samego silnika mierzone według normy europejskiej i amerykańskiej mogą dochodzić do 15 - 20 procent. Nie wszyscy generalni importerzy podają w swoich prospektach reklamowych informację, według jakiej normy dokonano pomiaru parametrów silnika. A różnice w pomiarach są jak widać duże. 


* źródło - motofakty.pl
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
SURU
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-01, 09:31    

Wie może ktoś jakie jest dokładne oznaczenie turbiny w motorach 2.2dt W740 czyli w naszych Safranach rok 99 ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15