Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-05-17, 17:31
Pociągając dźwignie do siebie spryskujemy:
- przy wyłączonych światłach szybę
- przy włączonych światłach spryskujemy szybę i reflektory.
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711 Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 33 Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-05-18, 21:10
Fatalnie ...
Głównie chodzi o to że w lewej lampie odkleił mi się cały tylny plastik z odbłyśnikiem i nie działa w tej lampie regulacja światła, więc myślałem aby zamontować ładnie wyglądające ksenony, jednak to co piszecie skłania mnie do zakupu jednej zwykłej lamy i standardowego wyglądu
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-05-18, 23:17
Która część się odkleiła ? Jak możesz, to wstaw fotkę, albo pokaż na jakimś rysunku.
Co do regulacji, to albo silniczek umarł, albo co mi się bardziej wydaje prawdopodobne, ktoś wyjmował silniczek regulacji i nie włożył go odpowiednio w gniazdo - dlatego odbłyśnik luźno sobie lata w lampie.
Pociągając dźwignie do siebie spryskujemy:
- przy wyłączonych światłach szybę
- przy włączonych światłach spryskujemy szybę i reflektory.
no to tak mam, myślałem, że może jest opcja sprysku tylko świateł przy właczonych bez konieczności pryskania szyby.
[ Dodano: 2015-05-19, 17:10 ] czkrzysiek88, tam nic nie ma klejonrgo w lampie poza kloszem zamykającym lampę, odbłyśnik jest zamontowany na przegubach kulkowych, spróbuj wyjąć silniczek od regulacji świateł, jak przegub puscił to wyjdzie a jak nie to będzie trzymał.
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: rxe Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Sie 2014 Posty: 7 Skąd: Dąbrowa
Wysłany: 2015-06-06, 00:41
czkrzysiek88 napisał/a:
dlaczego pozycjonowanie miało by nie działać skoro obecnie mam taką funkcję, nie będzie to kompatybilne z xenonami ?
Bo silniczki przy halogenach maja chyba 5 stopni regulacji a oryginalne z xenonów chyba 15 (nie chce mi się teraz szukać silniczka).
[ Dodano: 2015-06-06, 02:13 ]
arek napisał/a:
"W wypadku lamp wyładowczych (xenonowych) okazało się, że niebezpieczeństwo oślepiania jest na tyle poważne, że w 1998r. wprowadzono prawny obowiązek (Regulamin ECE R98,EKG ONZ48) nakaz montowania automatycznego urządzenia do regulacji zasięgu strumienia światlnego oraz układu do czyszczenia kloszy"
Zapytam w którym roku PHII uzyskała homologacje? Podpowiem że przed 1997. Te przepisy obowiązują pojazdy które dopuszczono do ruchu po wejściu zmian w EKG ONZ. I tylko w przypadku zródeł światła ze strumieniem powyżej 3000lm.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Safrane ph: II
Rocznik: 1996
Pojemność: 2.0 16V
Wersja wyposażenia: RXE
Typ pojazdu: B54L
Typ silnika: N7Q711 Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 19 Lut 2015 Posty: 33 Skąd: Chełm
Wysłany: 2015-06-07, 16:56
arek napisał/a:
Co do regulacji, to albo silniczek umarł, albo co mi się bardziej wydaje prawdopodobne, ktoś wyjmował silniczek regulacji i nie włożył go odpowiednio w gniazdo - dlatego odbłyśnik luźno sobie lata w lampie.
masz racje, ktoś tam grzebał i jest wyłamany ten pierścień w który wchodzi łepek od silniczka
Jest możliwość wymiany tej części czy całej lampy ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach