Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-08-07, 20:59
szafran24 napisał/a:
no i to za sztuke a do tego cala reszta sprezyny lozyska itd itd
Z tyłu ? jeżeli sprężyny są całe, to warto jedynie za jednym razem ewentualnie wymienić poduszki jeżeli mają luz i to wszystko.
Gdy w 2006 roku wymieniałem tył to zamontowałem właśnie Kayaby. Na przodzie rok później były Bilstein'y, potem Monroe, następnie Sachs'y i wymienione na gwarancji są kolejne Sachs'y a tył pewnie będzie się już kwalifikował do wymiany z racji wieku i utraty tłumienia, choć przegląd techniczny przechodzą bez problemu jeszcze
czyli jedynym rozwiązaniem Kayaba ok 250zł szt. + ew. poduszki ok 70zł sztuka. Dzięki za informację. Pozdrawiam piotr
[ Dodano: 2014-08-13, 11:24 ]
piszczy przy odpaleniu (jakieś 3 min) już z miesiąc - okazuje się dziś że to rolka napinacza wieloklina za 200zł ... brak słów, w tym roku dochodzą cenowo do granicznej wartości auta w zainwestowane części... o amorach nie wspominam
Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3.0
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 38 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 40 Skąd: Kielce
Wysłany: 2015-12-27, 22:03
u mnie tez się leje maglownica, i jeszcze bicia na kierownicy mam około 80-90 km/h i powyżej 130 km/h, czy te bicia są związane z uszkodzooną maglownicą ?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2015-12-28, 13:27
Może tak być przy uszkodzonej maglownicy, ale sprawdź też stan półosi napędowych, gdyż takie objawy mogą świadczyć o uszkodzonym przegubie. Łożyska w kołach bez luzu ?
Safrane ph: latitude
Rocznik: 2011
Pojemność: 2.0 dci
Wersja wyposażenia: initiale
Typ pojazdu: cięż
Typ silnika: klekot
Dołączył: 25 Lut 2015 Posty: 14
Wysłany: 2016-01-03, 21:21
Całkiem nie prawda uszkodzona maglownica nie spowoduje bicia kierownicy ,najpierw sprawdzić wyważenie kół potem półosie .
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2016-01-06, 09:40
Najpierw zacznij od opon czy nie ma wybrzuszenia , później sprawdź wyważenie kół , następnie przeguby wewnętrzne . Te ostatnie to różnie biją , czasami przy małych prędkościach a przy dużych ustaje lub odwrotnie .
Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 126 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-09-07, 13:02
No ok, wyjąć to wyjąć a włożyć? Próbowałeś to włożyć i złożyć wieżyczkę na samochodzie?
Na stole ciężko nic nie przestawić a co dopiero po włożeniu do środka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach