Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Co to za wężyk 2.2dt
Autor Wiadomość
haku2006 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2dt
Wersja wyposażenia: rxe
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: bytom
Wysłany: 2014-05-02, 10:07    Co to za wężyk 2.2dt

Witam czy ktoś wie co to za wężyk? do czego on ma być podłączony?

Dodam że przewód jest ucięty pod spodem auta i kapie z niego paliwo!! :zalamany:
:zalamany:



Z tego co widzę na necie to w tych silnikach nie ma takiego wężyka :zalamany:

[ Dodano: 2014-05-03, 15:15 ]
Naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc? :chytry:
Ostatnio zmieniony przez haku2006 2014-05-02, 13:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-05-04, 06:37    

Były dwa rodzaje pomp wtryskowych w tych silnikach, ten wężyk jest od podciśnienia, będzie szedł pod rurami dolotu powietrza i w stronę grodzi komory silnikowej i podłączony do kostki na ścianie grodziowej. Jak go odłączysz będą pojawiać się problemy z obrotami podczas pracy silnika na biegu jałowym kiedy silnik pracuje jeszcze na ssaniu po odpaleniu. Kiedyś wstawiałem zdjęcie jak ten wężyk jest poprowadzony.

Wężyk
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
haku2006 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2dt
Wersja wyposażenia: rxe
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: bytom
Wysłany: 2014-05-04, 08:09    

Ale on jest ucięty pod autem i nie mam problemów z obrotami silnika,tylko zauważyłem że cieknie z niego paliwo :zdziwko:
Aha i u mnie on jest poprowadzony pod silnik i tam ucięty :orany:
Aha jeszcze jedno, zauważyłem że u mnie jakby nie było ssania, obroty silnika są cały czas takie same ok,800rpm obojętnie czy jest ciepły czy zimny, więc może to faktycznie od ssania :niepewny:


Tak to wygląda po odkręceniu, wydaję mi się że jest to jakiś zaworek :kwasny: Zaślepił bym go ale nie wiem czy można.Czy ktoś wie co to konkretnie jest?
Ostatnio zmieniony przez haku2006 2014-05-04, 09:52, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2014-05-04, 15:14    

Po rozgrzaniu obroty powinny zejść do 700
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
haku2006 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2dt
Wersja wyposażenia: rxe
Wiek: 38
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 9
Skąd: bytom
Wysłany: 2014-05-04, 19:27    

Sory pomyliłem się mam ok 450rpm na zimnym na ciepłym ok 650rpm, Z tego co inni pisali na sąsiednim forum nie mają takiego wężyka w tym miejscu :niepewny: Dlatego może to jakiś zaworek?
Ostatnio zmieniony przez haku2006 2014-05-04, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15