Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-05, 21:16
ARCHEOLOG napisał/a:
To nie Polonez
Czy możesz rozwinąć swoją błyskotliwą wypowiedź ??
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-05, 23:28
ARCHEOLOG napisał/a:
A proszę - w Polonezie po wyjęciu kluczyka światła gasną same - taki polski patent.
Aaaa teraz rozumiem. Nie zajarzyłem tego uśmieszku, przecież to było dobre rozwiązanie stosowane do dziś przez wiele marek. Wydaje mi się lepsze niż zostawienie na noc auta z włączonymi światłami i rozwaleniem akumulatora
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-05, 23:30
Pany bo lekki OT się zaczyna
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-05, 23:40
ARCHEOLOG napisał/a:
Jutro wkleję link do takiej fajnej stronki - tam gość zajmuje się fajnymi bajerami do aut (związanymi z elektryką audio).
U mnie jak wyjmę kluczyk ze stacyjki wszystko się oczywiście wyłącza, ale jeśli wtedy gdy jestem poza autem moja luba postanawia posłuchać radia to włącza je guzikiem na samym odbiorniku.
Darku, oczywiście radio gra 10 minut i się wyłącza (jeżeli jest fabryczne, czyli w PHII Alpine)
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-06, 09:49
Proszę bardzo, oto fotki:
Tak można wysunąć radio, na gnieździe od majka nakręcony sam pierścień od wtyku anteny ML-145, można wysunąć radio o szerokość pierścienia czytaj od wierzchu pierścienia do pierwszego pokarbowania. Klapka zamyka się bez problemu.
Widok radyjka w kieszeni od tyłu, po zamontowaniu radia równo z przednią krawędzią kieszeni mieliśmy tylko miejsce za gniazdem do anteny w radiu tylko na szerokość palca około 5mm, wysuwając radio tak jak na pierwszym foto uzyskujemy jeszcze około 3-4mm dodatkowej przestrzeni.
Widok kieszeni od góry troszkę nie wyraźnie
Widok z boku, mocowanie radia do kieszeni, wykorzystałem podkładkę od starych mebli, coś w stylu kapselka który uniemożliwiał wkrętowi przechodzić na wylot przez tylne obicie mebli, które jest zrobione cienkiej płyty praktycznie jak karton, dodatkowo nakrętka aby skrócić troszkę śrubę tak żeby nie weszła za głęboko w radio.
I jeszcze jedno z boku pokazujące otwór na śrubę mocującą troszkę go przeciągnąłem w stronę przodu kieszeni co umożliwi nam późniejsze wyregulowanie pozycji radia w kieszeni (regulacja przód tył) tak aby jeszcze można było zamknąć klapkę.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach