Safrane ph: brak danych
Rocznik: brak danych
Pojemność: brak danych
Wersja wyposażenia: brak danych
Wiek: 41 Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 2 Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2014-02-03, 14:15 Renault Safrane 2.0 16v lpg. Co sądzicie o tym aucie?
przepraszam z góry, że tak bezposrednio i bez wiekszego zaznajomienia wyskakuje ze swoim zapytaniem o ocene, czytam i bede czytal forum poniewaz Safarane to auto ktore bardzo mnie zainteresowalo i chetnie zakupilbym cos podobnego jak to z wyzej zamieszczonego ogloszenia, szukam auta zdecydowanie zagazowanego. Przepraszam takze za brak polskich znakow, jest to kwestia systemu operacyjnego uzywanego przeze mnie, w przyszlosci postaram sie to zmienic.
Ostatnio zmieniony przez wayfarer 2014-02-03, 14:19, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-02-03, 19:32
Z wyglądu przyzwoicie utrzymana, ale sądząc z opisu to od handlarza bo nie spotkałem jeszcze Safrane z ESP
Dawno też nie widziałem tak ubogiej wersji w PHII. Zastanawia mnie jak bardzo wielofunkcyjna jest ta kierownica, gdyż nie ma nic poza poduszką, tak jak te 4 elektryczne szyby z korbkami z tyłu i niby gdzie ksenony ?
Jak masz blisko to podjedź i obejrzyj, ale ja bym nie ufał w te zapewnienia o braku wkładu i ideale egzemplarza.
Co do ceny nie wypowiadam się.
Safrane ph: była 2,2 si 93', 2,2dT 00', 2,5 20v 98'
Rocznik: *
Pojemność: *
Wersja wyposażenia: * Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 41 Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2014-02-03, 19:33
safrane bez klimy to jak żołnierz bez karabinu....
no i chyba nie dasz się nabrać na opis handlarza typu np. ,, esp ''
Ostatnio zmieniony przez tom80 2014-02-03, 19:38, w całości zmieniany 1 raz
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2014-02-03, 19:40
Golas za drogo. W tej cenie znajdziesz coś lepszego tylko musisz być cierpliwym i nie napalać się na odkurzone i umyte auto. No i ten gaz ,po co Ci gaz z gazem są wieczne problemy .
Safrane ph: brak danych
Rocznik: brak danych
Pojemność: brak danych
Wersja wyposażenia: brak danych
Wiek: 41 Dołączył: 03 Lut 2014 Posty: 2 Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2014-02-03, 23:04
Dziekuje za zainteresowanie moim pytaniem i za udzielone odpowiedzi, czasem jest tak, ze auto sie przewija dluzszy czas i jest juz dobrze znane forumowiczom, wiec dla takiego swiezaka jak ja to zawsze beda cenne informacje.
Co do ceny to ja tak mam ze nawet swiadomie wole "przeplacic" po to tylko by miec spokoj z remontami itp., aczkolwiek wiem ze to nie musi byc sluszne myslenie, ba nawet moze byc calkiem przeciwnie.
Co do gazu to nie dam sie chyba nikomu przekonac, ze to takie zlo i szatan, wiem, wiem... ale zdarza mi sie prywatnym autem robic miesiecznie ok 6000 km w celach prywatnych i naprawde tankowanie gaz vs. benzyna to roznica wartosci samochodu po jakims czasie. A ponadto mialem trzy diesle i ostatni dodbitnie mnie zniechecil, tego passata nigdy nie zapomne, samochod uwazam kupilem drogo ( zgodnie z moja glupia zasada, ze warto dac wiecej dla swietego spokoju), auto stalo 2/3 czasu w warsztatach, po zniecheceniu kupilem kompletny silnik, co z przelozeniem i poprzednimi naprawami,nerwami, straconym czasem i dalszymi problemami calkowicie wyleczylo mnie z ekonomii diesla. Mialem W123 i W124 to faktycznie byly diesle, ale te nowe to kur... wole gaz,kuchenke i inne obelgi niz ropniaki.
Bardzo cenie sobie komfort podrozowania, ekonomie, nietypowosc auta, rzadkie wystepowanie, (potencjalnie zmniejsza tez ryzyko kradziezy), ze bede sie rozgladal dalej za Safrane, az tak bardzo mi sie nie spieszy, no ale z poprawa pogody, wiosna itd chetnie bym juz takim autem posmigal moze jakis zaufany forumowicz bedzie sprzedawal cos ciekawego, moze cos sie trafi na aukcjach. I napewno bede was jeszcze podpytywal rownolegle douczajac sie o tym aucie
Safrane ph: była 2,2 si 93', 2,2dT 00', 2,5 20v 98'
Rocznik: *
Pojemność: *
Wersja wyposażenia: * Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 41 Skąd: Brzeg Dolny
Wysłany: 2014-02-05, 20:09
tylko, że w rankingu najlepszych używanych silników świata 1,9 tdi był na pierwszym miejscu a 2,2dt nawet nie był brany pod uwagę, jak się kupi zjeżdżonego, przegrzanego itd. chwasta to później są opowieści dziwnej treści,a tak nawiasem mówiąc co każdy wie to te wszystkie tdi-ki mają nalatane 500-600 tyś km, przewinięte na 190-240 po czym ktoś go dojeżdża do 300 tysi i mówi co to za schit 300 tysi i silnik szlak trafił ......
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach