Safrane ph: PH I
Rocznik: 1995
Pojemność: 2,2 12V
Wersja wyposażenia: ??
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 23 Skąd: Opole
Wysłany: 2014-01-22, 18:24 Auto się nie wyłacza (+jeszcze parę).
Safi 2,2 Si '95
Pierwsza sprawa. Wczoraj wracam z pracy do domu, przyjeżdżam, a tu... Auto nie chce się wyłaczyć. Coś niecoś się rozłącza (nie działa radio, zaczyna świecić się kontrolka ładowania) i auto nadal pracuje. Dzisiaj cały dzień to samo - choć przed chwilą wyłączyło się samo. Stacyjka? Może jakiś przekaźnik?
Druga sprawa. Jakiś czas temu miałem tak, że nie chciał zapalać. Pompa działała "na krótko", udało mi się awaryjnie na gazie odpalić i zawiozłem do mechanika. Tam auto postało ustawowe 3 tygodnie i powiedział, że może mi zrobić "na krótko", a tak to nie ma czasu bo nie wie za bardzo co jest... No i zrobił na krótko...
Trzecia sprawa. Ponad rok temu jak mi auto padło (iskra była kiedy jej się chciało, nie zapalał), po 3 miesiącach zrobił je 3 mechanik, ale od tamtego czasu nie mam spalania "chwilowego" (i statystyk związanych ze spalaniem). Kit z tym spalaniem, ale po przekręceniu kluczyka (jako, że ono nie działa) ciągle migaja mi kreski - a to jest wkurzające .
4. Jakie kable WN polecacie? Na allegro widzę tylko takie do PH2
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-01-23, 00:23
Warto zerknąć do kostki stacyjki (można ją wymienić samą, bez stacyjki) o ile mechanik nie namieszał z połączeniem bezpośrednim
Co do przewodów WN to jeśli nie oryginalne Bougicord, to zawsze mogą być Champion lub Bosch
Champion na allegro Bosch na allegro
Jeśli nie tam to można szukać w FOTA, Auto-Euro lub innych sklepach motoryzacyjnych.
Safrane ph: PH I
Rocznik: 1995
Pojemność: 2,2 12V
Wersja wyposażenia: ??
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 23 Skąd: Opole
Wysłany: 2014-01-23, 12:58
HIRO napisał/a:
nie zapalał czy nie kręcił? jak nie kręcił mogą być upalone styki w stacyjce.
Nie zapalał. Kręcił ładnie i w momencie tak jakby już miał łapać kręcił dalej. Czasami łapał na <1 sekundę i nic... Iskra była cały czas i mocna. Po odpaleniu na gazie (trochę się namęczyłem bo reduktor zimny) na gazie działał. Na bence nie.
Wtedy jak 3 miechy stał, iskra była raz na jakiś czas.
Arek -dzięki za linki. Szukałem szukałem i tylko do PHII znajdowałem...
Ostatnio zmieniony przez Chrisu 2014-01-23, 13:03, w całości zmieniany 2 razy
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2014-01-23, 19:45
Może warto sprawdzić czujniki silnika ? Jeśli w lecie, gdy dość ciepło to palił bez problemu, a gdy zimno to tylko na LPG to może czujnik temperatury odpowiedzialny za ssanie ? Zastanawia mnie też czujnik położenia wału korbowego - wówczas zapalnie jest raczej niemożliwe. Ciekawe jest też, czy nie umarł przepływomierz ? Gdybyś miał możliwość gdzieś podpięcia się do CLIP-a to było by znacznie łatwiej.
Safrane ph: PH I
Rocznik: 1995
Pojemność: 2,2 12V
Wersja wyposażenia: ??
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 23 Skąd: Opole
Wysłany: 2014-01-25, 14:06
Rysio123
Czujnik położenia wału dla świętego spokoju od razu kupiłem i... I nic Nie to
Była sprawdzona cała wiązka, nawet chwilowo komp podmieniony i nic... W końcu jeden mechanik zrobił (auto stało u jego brata - mechanika ), ale nie chciał mu powiedzieć co było...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach