Ja bym obstawiał na te guziki przy siedzeniu,(1,2,3,Memo) I te do regulacji.
Możesz śmiało je rozebrac nic nie jest bardzo skomplikowane,umyć wyczyścić nasmarować delikatnie.
Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3.0
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 38 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 40 Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-11-28, 15:45
myślisz że wystarczy przesmarowanie ? to oparcie które się samo prostuje to by była kwestia tylko jakiegoś niekontaktującego połączenia ? bo przy tych klawiszach 123 Memo było już psikane WD-40
Ostatnio zmieniony przez Maciekb 2013-11-28, 16:09, w całości zmieniany 1 raz
A rozbierałeś te przyciski? Rozbiera się je bo tam jest żaróweczka która podświetla te przyciski.Samo psikanie może nic nie dać,a tym bardziej WD bo to jest shit.
Najlepiej coś do styków elektrycznych sobie kup.Noi tak jak pisałem wcześniej te do regulacji siedzenia też wyczyśc i psiknij.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2013-11-28, 18:11
Jako że posiadasz phI polecam podczas jazdy wyłączać system, nie wiem gdzie mechanik widzi skomplikowany system, jak Safrane jest dość prosto zrobiony, być może tak jak kolega piszę przełączniki coś szwankują albo sterownik którym tym wszystkim steruje jest on pod siedzeniem fotela kierowcy, najlepiej od tyłu jest tam dojść podnosząc wykładzinę i odkręcając dwie śrubki torx ściągamy czarną przykrywkę, sterownik od siedzeń to ten po lewej brązowa, zielona i biała wtyczka. Fotel kierowcy jest sterowany tym sterownikiem jest zbudowany inaczej niż pasażera, u pasażera jest tak że podczas ustawiania sygnał jest przekazywany z przełączników prosto do silniczków fotela u kierowcy sygnał idzie do sterownika a dopiero sterownik podaje na fotel, jak coś ustawiamy to słychać pracę (pykanie) sterownika. Co do wymiany na manualny nie ma możliwości bez demontażu fotela i przerabiania, jest tam całkiem inny mechanizm, w elektrycznym jest regulacja przód góra - dół, tył góra - dół, w manualnym jest tylko cały fotel góra - dół, nie ma oddzielnie przodu i tyłu, po za tym wymiana mechanizmu wiąże się z demontażem tapicerki na fotelu i oparciu i ogólnie bardzo dużo pracy nie opłacalne, wiem bo przerabiałem temat, tylko że z manualnego na elektryczny, w końcu padło na wymianę całego fotela. Nie narzekałem na elektrykę w Safrane wszystko działało jak należy oprócz pamięci, więc pewnie i to u Ciebie można łatwo naprawić.
_________________ Clip - Lubelskie
Ostatnio zmieniony przez Predator 2013-11-29, 12:20, w całości zmieniany 2 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach