Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2013-08-11, 10:15
Zakładam, że masz takowe na wyposażeniu seryjnym bo w innym przypadku raczej nie przejdziesz badania technicznego.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-11, 12:04
Hmm , to w 2.2dt nie montowali ksenonów . A czemu nie przejdzie ? Rozumiem jak bym założył przetwornice ale całe lampy
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2013-08-11, 12:35
Ksenony to nie wszystko. Do tego dochodzi jeszcze system samopoziomowania reflektorów i ich spryskiwacze więc koszty rosną. Jak założysz same lampy to rozgarnięty diagnosta Cię uwali.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Safrane ph: II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 33 Dołączył: 23 Lis 2012 Posty: 24 Skąd: wola studzieńska
Wysłany: 2013-08-11, 16:53
kolega ma racje ja mam z 1998 dieselka imam seryjnie je ale jak mialem przeciek i nie chodzily mi spryskiwacze to mialem problem z przegladem bo sie czepiaja tego
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :)
Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2013-08-11, 18:33
Przegląd przeglądem, jak nawet by się udało to techniczni mogę Ci dowód zabrać, założenie tego wszystkiego to nie wszystko, jest tu dużo więcej elektroniki niż się większości wydaje, nawet w liczniku masz kontrolkę dodatkową od ksenonów, jest całkiem inne podłączenie a chyba nie chcesz oślepiać innych kierowców co? Twoja widoczność to nie wszystko, zabawa nie warta świeczki przerabiałem temat.
_________________ Clip - Lubelskie
Ostatnio zmieniony przez Predator 2013-08-11, 18:36, w całości zmieniany 1 raz
SURU [Usunięty]
Wysłany: 2013-08-11, 19:29
OK, macie rację ! No to kupię lampę zwykłą lewą od kierowcy bo moja już do wymiany . Tylko musie mieć linie poziome czy coś takiego . Moje lampy do halogeny na H7 . A tak na marginesie to safi to bardzo ale to bardzo wdzięczne i wygodno-przestronne auto . Bardzo. Byłem dzisiaj w Kaziku i żonka zachwycona i ja za każdym razem jak nim jadę . Pozdrawiam.
zakup kolego rysio123, markowe żarówki które dają ileś tam więcej światła, a poczujesz znaczną różnicę. Założyłem takowe do Volvo i jest wyraźna zmiana. Mitem jest że szybko się przepalają bo moje mają już ponad rok i nadal świecą.
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-08-12, 22:42
Szafran jest autem oszczędzającym żarówki, bo ja od 2005 roku w pierwszym i drugim jeszcze nie wymieniałem ich w reflektorach. Wymienić lampę można i należy, jeśli odbłyśnik już nie nadaje się do użytku lub lampa przecieka i są problemy z uszczelnieniem. Samo szkło reflektora natomiast można "reanimować" polerując je i ewentualnie lakierując lakierem bezbarwnym do plastiku. Czasem wystarczy zwyczajnie ją umyć wewnątrz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach