Safrane ph: I
Rocznik: 1994
Pojemność: 3.0
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 38 Dołączył: 03 Cze 2013 Posty: 40 Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-08-01, 10:38 części do zmiany skrzyni
Co oprócz samej skrzyni biegów trzeba wymienić w Phase I 3.0 V6i, przy zmianie automatu na manual, jakie jest oznaczenie skrzyni manualnej do tej wersji, czy pasuje skrzynia od innych wersji ?
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-08-01, 21:48
Jeżeli dobrze pamiętam, to skrzynia ma oznaczenie PK1. Do wymiany potrzebujesz zestawu pedałów od manuala, lewarek zmiany biegów, linki - cięgna. Jak o czymś zapomniałem, to ktoś doda
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2013-08-02, 02:19
A nie wiem czy trzeba coś dodawać, chyba wszystko napisałeś, oczywiście jak pedały to i linka sprzęgła do tego.
Jeszcze podpora półośi prawej jest inna więc też trzeba ją zmienić.I chyba jeszcze jest inna poduszka skrzyni biegów,nie pamiętam.Dwa razy przerabiałem ale nie pamiętam co robiłem z tą poduszką A sprzęgło jest hydrauliczne niema tam linki,używka kosztuje do 400 zł.Bo nowe w ASO kupywałwm trzy lata temu za niecałe tysiąc zł.
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-08-02, 22:08
Nie ma takiej potrzeby. Cały zestaw pedałów jest mocowany na takich samych płytach.
Safrane ph: brak
Rocznik: brak
Pojemność: brak
Wersja wyposażenia: brak
Wiek: 39 Dołączył: 10 Kwi 2012 Posty: 126 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-08-13, 11:28
Części potrzebne do wymiany:
- koło zamachowe + łożysko w wał korbowy
- docisk, tarcza, łożysko oporowe
- skrzynia biegów PK1 (nie pamiętam co ze wspornikiem)
- wysprzęglik z pompką i zbiorniczkiem
- podpora półosi od manuala
- zestaw pedałów od wersji 3.0 (pod pompę wysprzeglik)
- zestaw linek do zmiany biegów
- wajcha zmiany biegów
- lewa półoś
Do tego trzeba zmostkować dwa przewody aby działał rozrusznik,
poza tym zamontować wtyczkę do czujnika wstecznego i również ją podpiąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach