Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Niedziała na benzynie
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-09-23, 00:51    

Goalkeper napisał/a:
aramil napisał/a:
muszę wypalić tą 95
na czym Ty jeździsz ? LoL nie lepiej dorzucić to 10 czy 20 groszy więcej i zalać jakieś 98 ?


jezdze na pb95 ale zaczalem weszyc w necie , zdania byly podzielone z przewaga jezdzenia na paliwie jakie przewidzial producent do auta. Postanowilem to srawdzic

BP ultimate - zmian nie zauwazylem ( prawie pusty zbiornik zatankowalem za 200 pln )

shell v power racing - za 100 przy okolo 10 litrach w baku zatankowalem ( majac tam w/w paliwo ) i dramat :(

samochod stracil na mocy, jadac na 5tce okolo 70 kmh na prostej gdy komputer pokazywal 7,5 l na 100 km auto zwalnialo czesto same ( jakby mu odebrano z 20-30 koni ) musialem depnac do 8,3 - 8,5 zeby chcial jechac

moje wnioski :

bede jezdzil na pb 95 - najtaniej to wychodzi
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-09-23, 08:20    

Arek napisał/a:
W zbiorniku PB zawsze lepiej utrzymywać wyższy poziom paliwa, niż rezerwa (niektórzy mówią, że powinno być to 1/2 baku, ja utrzymuję 1/4 - wszak paliwo też waży, a nie ma co obciążać zbytnio tyłu auta) - pompka paliwa działa cały czas i przy zbyt niskim poziomie potrafi się spalić (jest jednocześnie chłodzona paliwem)
No nie koniecznie trzeba trzymać PB w zbiorniku, można przecież założyć odcięcie prądu na pompę paliwa, która wyłącza się w momencie przełączenia zasilania z PB na LPG. Z tym, że właśnie nie wiem czy to dobre, czy lepiej jak pompa chodzi a nie stoi.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-24, 23:52    

W zasadzie można ją odłączyć na czas jazdy na LPG ale raczej się tego nie stosuje.
 
 
Criss 
Klubowicz
wredny Mod


Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 371
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-07-27, 16:25    

w komorze spalania zostaje jeszcze resztka lpg, i nim zaciagniebenzyne mija chwilka stad to krecenie. mam to samo w r19 swoim, a w szafie mam podobnie tylko jak mi zgasnie np. zbyt szybkim "puszczeniem" sprzegla to ciezko jej sie odpala. sprawdzales filtr paliwa?
_________________
من يجرؤ يفوز!
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-07-27, 16:59    

Jeżeli masz zwykły gaz z przełącznikiem odpalanie na PB/odpalanie na PB i przełączanie na LPG/odpalanie na LPG to przyczyna jest taka, że w starych generacjach gazu trzeba przez zgaszeniem silnika przełączyć instalację na PB i odczekać do momentu aż resztka LPG się nie wypali. Przynajmniej tak było w instalacja I generacji.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-07-27, 18:58    

Sprawdz czy działa Ci elektrozawór na parowniku (jeśli masz). Oczywiście przyczyną jest tak jak koledzy pisza powyżej. Natomiast ja przeniósłbym albo reduktor/parownik jak najbliżej przepustnicy/mixera - albo stosuje się własnie instalacje gazowe II gen z komputerem ktory steruje zaworem krokowym - jest on zamontowany przed samą przepustnica/mixerem na węzu dolotowym i ma za zadanie uchylać się w zależnosci od zapotrzebowania na gaz i oczywiscie zamykać się od razu po zgaszeniu silnika i nie wpuszcza resztek lpg do kolektora ssącego.
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-07-27, 19:40    

milesmm napisał/a:
Goalkeper napisał/a:
Jeżeli masz zwykły gaz z przełącznikiem odpalanie na PB/odpalanie na PB i przełączanie na LPG/odpalanie na LPG to przyczyna jest taka, że w starych generacjach gazu trzeba przez zgaszeniem silnika przełączyć instalację na PB i odczekać do momentu aż resztka LPG się nie wypali. Przynajmniej tak było w instalacja I generacji.


no właśnie ja przełanczam na benzyne przed zgaszeniem ale i tak muszę go długo później kręcić wcześniej palił mi z dotyku teraz coś mu się pozmieniało :kwasny:


Nie trzyma Ci elektrozawór - piszę z doświadczenia.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-07-28, 09:58    

Daroot napisał/a:
albo stosuje się własnie instalacje gazowe II gen z komputerem ktory steruje zaworem krokowym

Należy pamiętać o tym, że nie we wszystkich instalacjach II gen były montowane na wężu silniki krokowe tylko dlatego by ciąć koszty całej instalacji i w większości przypadku na tym węży, o którym mowa stosowano śruby do regulacji przepustowości LPG.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2010-07-28, 13:24    

Dokladnie. Dlatego większosc instalacji jest na srubie regulacyjnej zamiast na krokowcu, co wydaje się być oczywistą pomyłką.
No ale tak jak piszesz - zeby instalacja byla tansza.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-07-28, 13:54    

Oczywista pomyłka ale ma to swój plus Wesoly można według swojego widzi mi się skręcić tak śrubę aby spalanie było jak najniższe oczywiście kosztem dynamiki Wesoly Mając jeszcze R25 pozwoliłem sobie na poddanie próbie zamontowanej w niej instalacji i powiem szczerze, że efekt był piorunujący, w trasie Renia schodziła poniżej 10l/100 ale o wiele dłużej się zbierała.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 16