Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-06-22, 19:56
Daroot napisał/a:
Jest zle skierowana rura wlotowa powietrza... Odwroc ja w druga strone, przeciwnie do kierunku jazdy - pomoże.
Niestety Daroot Twoja diagnoza nie sprawdzila sie za to na 10 min zniknal mi zygzak mowiacy o wtryskach,potem znow sie zapalil i sie pali nadal
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2010-06-24, 00:36
Przy tego typu zjawiskach (gaśniecie na luzie lub kontrolka wtrysku) możliwymi przyczynami bywają:
- "lewe" powietrze w układzie dolotowym
- uszkodzony, lub źle dobrany emulator wtryskiwaczy
- kłopoty z silnikiem krokowym lub przepływomierzem (połączenie).
ps. Czy czasem nie miałeś wybuchu w dolocie - świadczyło by to o zbyt ubogiej mieszance -> regulacja instalacji LPG.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach