Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2013-02-08, 22:04
Dariusz1987 napisał/a:
Nie wiem dlaczego zaczynasz od MAP sensora? Ja proponuję zacząć od czujników a dokładniej od tego który steruje ilością podawanego paliwa (ssaniem) czujnik może działać i błąd podczas diagnostyki komputerowej nie wyskoczy ale wystarczy że będzie przekłamywał, a zaczną się jaja.
Nie wiem jaki jest koszt tego czujnika, ale jeśli masz możliwość to podmień czujnik lub zmierz jego oporność w pełnym zakresie temperatur np. garnuszek z wodą, termometr i multimetr Na koniec porównaj swoje wyniki z tymi podawanymi przez producenta, jeśli będą się znacząco różnić to masz winowajcę.
Czujniki bardzo łatwo pomierzyć, a koszt ich zakupu jest znikomy.
Na stronie Daroota sa opisane wszystkie opornosci.
Safrane ph: Była I
Rocznik: Była 1993
Pojemność: Była 2.2Si 12V
Wersja wyposażenia: Była Wypasiona :) Pomógł: 4 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lis 2010 Posty: 370 Skąd: Lublin/Świdnik
Wysłany: 2013-02-09, 10:21
Szczerze powiem że zacząłem od mapsensora bo miałem go pod ręką i nie kosztowało mnie to dużo czasu Zajmę się tym czujnikiem w wolnej chwili jak i krokowcem. Pytanie gdzie się od mniej więcej znajduje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach