Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
2.2td kreci lecz nie odpala
Autor Wiadomość
allabama 
Obserwator
alabama

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2200
Wersja wyposażenia: alize
Wiek: 42
Dołączył: 02 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: chrzanów
Wysłany: 2013-02-02, 01:44    2.2td kreci lecz nie odpala

kontrolka od immo zaczęła świecić dwa tygodnie temu, dzis auto nie odpala, wyłącznik wstrząsowy jak i świecę działają,wsumie do pompy ida 3 wtyczki jedna od przyspieszacza także nie ma co sobie nią głowy zawracać druga od dwóch zaworów (z czego jeden dostaje obecnie prąd a drugi podobno uruchamia się w pewniej fazie kiedy silnik jest odpalony) jeśli się nie mylę to tez nie wpływa niemożność uruchomienie silnika, pozostaje wtyczka której kable wchodzą do pompy od strony rurek ciśnieniowych u mnie jest prąd przy środkowym pinie kiedy kluczyk jest przekręcony, moze ktos się orientuje gdzie powinien być prąd żeby pompa była gotowa do rozruchu, nie wykluczam uszkoden komputera lub immo, ale z pompy wydobywa sie paliwo lecz jeszcze nie sprawdziłem pod jakim ciśnieniem do tego auto zapaliło dwa razy na 2sek i zgasło, podczas całodniowego majstrowania. moze da sie podpiąć napięcie manualnie pod pompę tak zęby ewentualnie postawić diagnozę
 
 
Dariusz1987 
Użytkownik

Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: 2.2dT
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 18 Lip 2012
Posty: 32
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-02-03, 20:37    

Witaj nie znam się na tych pompach ani na immo ale jeśli zapala ci się kontrolka immo to może zacznij od sprawdzenia pierścienia (elementu z czytującego sygnał z kluczyka ) znajdującego się na stacyjce może gdzieś zimne luty są.
U znajomego w Twingo było tak że auto nie chciało zapalić można było kręcić dowoli, choć czasem raz na 60 razy odpalił a przyczyną była ta płytka z pierścieniem na stacyjce.
Czasem również pomagało szybkie przekręcenie kluczyka w stacyjce z pozycji 0 do rozruch.
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2013-03-09, 00:09    

piszesz o kontrolce immo, a grzebiesz przy pompie. Gdzie tu logika?
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
kim 
Forumowicz

Safrane ph: safrane II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,2 td
Wersja wyposażenia: pełna wersja
Dołączył: 08 Kwi 2011
Posty: 81
Skąd: PL-NL-D-lubelskie
Wysłany: 2013-03-09, 08:11    

królu złoty miałem to samo winowajca imo przy stacyjce -moja rada znajdż dobrego elektryka i niech ci to cholerstwo usunie ja tak zrobiłem i mam spokój
 
 
krzysiek 
Klubowicz


Safrane ph: phase 2
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: bardzo dobra ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 219
Skąd: LU
Wysłany: 2013-03-09, 14:14    

wazzabii napisał/a:
piszesz o kontrolce immo, a grzebiesz przy pompie. Gdzie tu logika?

hmm może logika w tym, że część elektroniki od immo wraz z zaworem którym steruje immo siedzi w pompie.... :D
_________________
 
 
 
wazzabii 
Klubowicz


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.2 dT 12V
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 240
Skąd: UK
Wysłany: 2013-03-09, 19:22    

nie o to mi chodzi, logika nakazuje isc od poczatku ukladu, a nie od konca.
Moze po prostu siadl kluczyk, temperatury ostatnio nie rozpieszczaja.
Grzebanie przy pompie zostawilbym na koniec.

Mialem przypadek, ze przyleciala do mnie sasiadka bo jej mercedes e-klasa cabrio stanal na srodku parkingu i zastawil mi wyjazd, pytala czy moge go jakos przestawic. Merc w automacie, wystarczylo wrzucic na N. No ale co dalej? wsadzam kluczyk, silnik normalnie kreci i nie odpala, benzyny jakos nie czuc. Jej zgasl przy parkowaniu. Kontrolki gasna, zadnych komunikatow. Zamknalem i otworzylem auto, dalej to samo. Nie majac interfejsu diagnostycznego do merca, odpialem na poczatek aku na 2 minuty. Po podpieciu auto odpalilo, a problem sie nie powtorzyl.
Inny przypadek, gosc po zamontowaniu dodatkowego zabezpieczenia przed odpaleniem auta dzwoni po miesiacu ze nie moze auta odpalic. Zabezpieczenie deaktywowane ''pastylka'' z nadajnikiem lub manualnie przez wklepanie kazdorazowo kodu ukrytym przyciskiem.
Uklad sprawny, winowajca linia kablowa biegnaca pod chodnikiem. Tak silne pole elektromagnetyczne powodowalo, ze odbiornik nie potrafil wylapac sygnalu z nadajnika. Wystarczylo przepchnac auto 2 metry i odpalilo normalnie.
Innym razem inne auto przyjechalo na lawecie, gosc rzuca miesem. Kumpel wsiada do auta, ktore jeszcze stoi na lawecie i odpala jak nigdy nic. Gosc zaniemowil. Kumpel podaje ulice na ktorej pewnie stal, gosc - skad Pan wiedzial? Wystarczylo zadzwonic to bysmy pomogli za darmo a tak laweta 300pln.


ja mialem problemy z immo gdy mialem wyciek z nagrzewnicy, basen pod wykladzina.
gdzies robilo zwarcie i czasami jak zgasilem silnik to jescze pracowal pare sekund, a zegary zyly swoim zyciem. Od czasu do czasu wyrzucal blad ze immo niesprawne. Po zamknieciu i otwarciu juz normalnie. Po naprawieniu nagrzewnicy wszystko ustalo.
_________________
2x Safrane RXT 2.2dT 1999
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 16