Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 20v swap na manual .
Autor Wiadomość
shreeek 
Starszy pisarz


Rocznik: 3232
Pojemność: 3232
Wersja wyposażenia: 3232
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2010
Posty: 292
Skąd: zabrze
Wysłany: 2011-02-24, 14:12    2.5 20v swap na manual .

Co procz skrzyni potrzebne ?

Skrzynia od 2.0 i 2.5 jest taka sama ?
Sprzeglo kompletne ( od 2.0 ) ?
Pedaly 2.0 ?
komputer silnika taki sam ?
Ciegna ( 2.0 ? )
Lewarek ... (2.0)
Cos jeszze ?
Ostatnio zmieniony przez shreeek 2011-02-24, 14:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2011-02-24, 17:54    Re: 2.5 20v swap na manual .

shreeek napisał/a:

Skrzynia od 2.0 i 2.5 jest taka sama ?

Jest taka sama (VM1), ale różnica jest w długościach półosi w związku z tym, że silnik 2.5 jest większy niż 2.0.
Długość półosi dla poszczególnych wersji silnikowych:
od strony kierowcy: 2.0 16V - 683mm, 2.5 20V - 597 mm
od strony pasażera: 2.0 16V - 931mm, 2.5 20V - 1020 mm
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Baron77
Obserwator

Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2
Wersja wyposażenia: RXE
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 2
Skąd: Głuchołazy
Wysłany: 2013-01-01, 12:11    

Witaj Kolego. Przymierzam sie do zakupu Safrane PH II (obecnie Laguna PH I). Interesują mnie 2 silniki: 2.0 16V i 2.5 20V. Jak sie sprawuje manualna skrzynia biegów w tych silnikach ? Z tego co kojarze oznaczenie (VM 1). Jak z jej awaryjnością ? Czy jest to lepiej rozwiązane niż w Lagunach I (dość awaryjny mechanizm). Pozrawiam Alex.
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2013-01-02, 18:11    

Witaj :)
VM1 jest inną skrzynia niż JC5 i problem wypadania zabezpieczenia jakie trapiło Lagunę nie występuje. Spotkałem się z opinią, że mogą być mało odporne łożyska skrzyni na agresywny styl jazdy, ale to raczej chyba jednostkowy przypadek niż przypadłość większości egzemplarzy.
Koledzy używają i może powiedzą coś na ten temat. Ja mam automat SU0 i nie ma z nim problemu. Gdybyś znalazł egzemplarz 2.5 z automatem to nie obawiaj się, bo jeżeli jej ktoś nie zepsuł sam, to powinna przeżyć samochód ;)
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15