to chbya nie wina wtryskiwaczy bo kolega mowi ze nie chodzi mu na gazie, (a chbya nie ma sekwencji)
tak jak wyzej koledzy napisalei przy wyzszych obrotach jawnie brakuje gazu.
za mało wydajny uklad, najprawdopodobniej reduktor, albo nie wyregulowany albo za slaby
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 3.0 12V
Wersja wyposażenia: RT
Wiek: 69 Dołączył: 10 Wrz 2008 Posty: 134 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-01-08, 19:19
Nie wiem czy we wszystkich reduktorach ale u mnie w Landi wewnątrz reduktora jest filtr gazu w postaci gęstej włókniny, który można wymienić dopiero po rozłożeniu reduktora na części. Gdy rozbierałem reduktor w celu wymiany membran i reszty elementów dostarczonych w zestawie naprawczym, to prawdę mówiąc zdziwiłem się, że reduktor jeszcze działał. Włóknina i której mówię była czarna i zaklejona gęstą mazią (mazut?), a w zestawie naprawczym miała postać czyściutkiej białej tkaniny. Może właśnie w tym filtrze tkwi problem bo podejrzewam, że samochód po założeniu gazu chodził poprawnie i nie "mulił" powyżej 4000 obrotów. Wydaje mi się, że zestaw naprawczy jest tańszy od nowego reduktora.
Podkreślam, że taki filtr jest w Landi i nie musi być we wszystkich reduktorach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach