Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie ciśnienie oleju
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-22, 18:08    wysokie ciśnienie oleju

Mam problem od czasu do czasu czujnik ciśnienia oleju pokazuje maksymalną wartość co może być tego przyczyną zaznaczę, że po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem znika
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-22, 21:10    

draywer, jak możesz to opisz jak to się dzieje, bo wydaję mi się, że to jest przy odpalaniu. Jeżeli tak to normalny objaw gdyż przy odpaleniu wskaźnik po lewej stronie pokazuje najpierw poziom oleju w silniku a dopiero po chwili opada w dół i w czasie jazdy przy dodawaniu gazu wskazuje ciśnienie oleju w silniku.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-23, 19:31    

Goli to dzieje się w trakcie jazdy ale jak szybko się pojawia to tak samo szybko znika wystarczy zgasić silnik,podczas tego zjawiska mam problem z przejsciem na LPG silnik sam wraca na benzyne i dusi się dodawanie gazu pogarsza sprawę
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-23, 20:49    

A silnik w czasie przełączenia na LPG zaczyna mielić, pracować tak jakby kończyło mu się paliwo ? I czy objawy powstały teraz czy od początku tak było ? Dziwna sprawa, że po tym centralka od LPG przełącza się z powrotem na zasilanie PB. Będziesz może na zlocie ? To byśmy troszkę powęszyli, bo nie ma to jak na żywo zobaczyć objawy. Z tym wskaźnikiem od ciśnienia oleju to może być problem z czujnikiem. Ale tak jak piszę łatwiej by było to sprawdzić na żywo. A jak sprawa wygląda z filtrami powietrza ? Kiedyś kolega miał taki problem ale w dieslu, że jak dodawał gazu to autko nie chciało iść i się dławiło. Jeździł od mechanika do mechanika, podłączali pod komputer i tylko rozkładali ręce bo nie mieli na to sposobu, sprawdzali wtryskiwacze żeby ocenić czy jednakowo dawkują ale z nimi było ok. Pojechał do elektronika samochodowego i usunęli problem. Wtedy kupił najdroższy filtr powietrza bo się okazało, że to nie wina obwodów tylko kupa błota i liści w filtrze powietrza.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 15