Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Gaz - Opinie
Autor Wiadomość
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-10-26, 00:02    

Jedź na regulację do gazownika i tam podepnij się pod kompa. Nie wiem jaka instalacja, ale jak włącza się serwis, to prawdopodobnie uszkodzenie w układzie emulatora wtrysku.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
pawelsafrane 
Klubowicz


Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 196
Skąd: Chełm
Wysłany: 2008-10-27, 00:24    

Tak i zrobie tylko na podpięcie i regulację będę musiał wybrać sie trochę dalej (lbn np.) bo z gazownikiem w chełmie takim co może się podpiąc jest mały problem.
_________________
Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
 
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-08, 00:06    

Ja jezdze juz 100 000 km na gazie, mam ok 210 000 przebiegu w 2.5
i przez pierwsze 80 tys na gazie bylo wszystko ok ale juz teraz to porzadnie sie chrzani i nie moge dojsc co, mam zwykla instalacje, spalanie w normie, choc wzroslo ostatnio i teraz jak dynamicznie jezdze to jest 12 w trasie a 17 w miescie, a bylo z litr mniej. Problem jest taki ze na niskich obrotach jakby sie zalewal, na wysokich jest ok. Wymienilem swiece, przewody, sonde lambda i nic sie nie zmienia. Na benzynie jest lepiej ale dopiero jak sie przejedzie ze 40 km to wszystko wraca do normy i mozna znow sie na gaz przelaczyc i smigac ze 300 km. Macie jakis pomysl?
 
 
arek 
Administrator
dozorca ;)


Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701
Pomógł: 58 razy
Wiek: 56
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1822
Skąd: z Lublina
Wysłany: 2008-11-08, 21:42    

krawcu napisał/a:
Ja jezdze juz 100 000 km na gazie, ........ Problem jest taki ze na niskich obrotach jakby sie zalewal, na wysokich jest ok.

Parownik do regeneracji. Membrana zapewne sztywna jak z blachy ;)
Regeneracja ok. 180zł ( ceny z okolic LBN), a zestaw naprawczy na allegro i w sklepach z częściami do lpg ok. 60-70 zł. Jak się czujesz na siłach, to sam zmieniaj, wyjdzie taniej. Nowy parownik na allegro do naszej pojemności ok. 200 zł, u gazownika 300 zł :(
Przy regeneracji 6 miesięcy gwarancji, przy wymianie rok.
Ja ostatnio w lagunie regenerowałem u gazownika. Wolne obroty stabilne, auto żwawe i mniej pali.
_________________
Olewam, lubię te robotę :P
 
 
Darek 
Nałogowiec

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Pomógł: 6 razy
Wiek: 52
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 808
Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2008-11-08, 22:15    

Czeka mnie to samo Wesoly ale jeszcze trochę mogę poczekać
_________________
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2008-11-08, 23:37    

Arek napisał/a:
Ja ostatnio w lagunie regenerowałem u gazownika. Wolne obroty stabilne, auto żwawe i mniej pali.
Bo lagunki są trafione jak w mordę strzelił jeżeli chodzi o adaptacje silnika do pracy na LPG tzn. bardzo dobrze tolerują bez straty mocy. Miałem kiedyś lalkę '96 2.0 RT rok na instalce II generacji i nie piszczała, zero objawów świadczących o momencie zmiany zasilania z PB na LPG, żadnego szarpania. Teraz jest druga laleczka 2.0 RTE w automacie z instalką sekwencyjną i też jest bajka ale nie taka sama jak w manualu troszkę automat za bardzo mułowaty i na 40l tylko 350km robi czyli tyle co miałem w manualu przy R25 gdzie autko jest cięższe.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 15