Safrane Klub Polska Strona Główna
 FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum


Poprzedni temat «» Następny temat
Swap z Safrany 2,5 20v do Laguny ph1
Autor Wiadomość
gines16v 
Użytkownik
Pozdrawiam Gines16v

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2012-04-18, 21:20    

To się okaże po wstępnych przymiarkach.
A co do skrzyni z lagi to satelity się szybko wyrabiają, a po 2 nie wytrzymuje mechanizm różnicowy. Nie wiem czy kolega Maestro pamięta patent z 16v, ale takowy patent w ladze nie zdaje egzaminu, ponieważ jak jest zbyt duży luz na satelitach to tak rozpycha satelity że urywa śruby a to się kończy dziurą w skrzyni i utratą zębów na satelitach :/ .
Brat już to przerabiał 3 razy :D
 
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-04-18, 21:57    

pierscien segera nie przechodzi, nawet skrecany?! :o hoohho :D

kozak to by był jakbyscie wpakowali to z automatem :P
 
 
 
gines16v 
Użytkownik
Pozdrawiam Gines16v

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2012-04-21, 22:24    

No i stało się :szok:
Silnik zamontowany, teraz pozostaje dopasowanie półosi, bo niestety obie trzeba skracać :dobani:
Ale brat się nie dołuje :rotfl:
jutro wstawię fotosy z operacji.
Pozdro
 
 
 
Goalkeper 
Nałogowiec
Kamikaze Boski Wiatr


Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Pomógł: 19 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2008
Posty: 1569
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2012-04-21, 22:36    

Dacie radę, jak silnik od BiTi wstawili i lalka chodzi to co przy tym silniku się nie da :D
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia

http://bagaznikidoauta.pl/
 
 
 
gines16v 
Użytkownik
Pozdrawiam Gines16v

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2012-04-22, 14:44    

Oczywiście bez młotka i szlifierki kątowej się nie obyło ale jest dobrze.

Fotki z operacji :rotfl:

przed włożeniem

Po wpasowaniu
 
 
 
Daroot
Nałogowiec
Grażyna zrób mnie kapuczina


Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 608
Wysłany: 2012-04-22, 14:52    

Mówiłem że spokojnie to wejdzie, pytanie co zrobiliście z łapą od skrzyni? Jak jest zamocowana...
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-04-22, 20:36    

Goalkeper napisał/a:
Dacie radę, jak silnik od BiTi wstawili i lalka chodzi to co przy tym silniku się nie da :D


Akurat tutaj jest mniejszy problem bo silnik jest inaczej rozłożony, przy pięciu garach jednak w niepożądanym kierunku silnik sie rozrasta.

gines16v napisał/a:
Silnik zamontowany, teraz pozostaje dopasowanie półosi, bo niestety obie trzeba skracać :dobani:

Budujące :D mierzyliście coś w ogole? ta laguna miała piasty na 5 srub? jaki tam silnik był wczesniej?
 
 
 
gines16v 
Użytkownik
Pozdrawiam Gines16v

Safrane ph: phase II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2,5 20V
Wersja wyposażenia: RXE
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 17
Skąd: Barlinek
Wysłany: 2012-04-23, 22:00    

A więc reasumując, silnik wisi na 2 łapach, od strony rozrządu i od strony skrzyni ( oryginalny uchwyt należało lekko przesunąć w stronę podłużnicy i wzmocnić. Teraz pozostaje dopasować poduchę miedzy silnikiem i ławą. Na dniach auto zostanie odholowane na warsztat w celu pomiaru półosi gdyż trzeba je skrócić. No i pozostaje elektryka :D

[ Dodano: 2012-04-23, 23:01 ]
Poprzedni motor to zwykłe 2 litry 8v i rozstaw to 4 x 100
 
 
 
maestro 
Starszy pisarz
majster


Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 258
Skąd: Łask
Wysłany: 2012-04-23, 22:16    

mozna by pomierzyc jakie sa poloski przy 2.0 16V volvo w ladze, i ile by bylo za dużo.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15