Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2,1dT
Wersja wyposażenia: RN
Typ silnika: J8S?
Wiek: 38 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 74 Skąd: łódzkie
Wysłany: 2012-04-14, 22:52
Zgadzam się i stwierdzam po obejrzeniu, że za dużo wad jak na taką kase. Zwłaszcza, że od zwykłych V6 różni się felgami (owszem ładnymi) i grillem.
[ Dodano: 2012-04-15, 00:01 ]
Ale automacik fajnie pracuje. Nadal jednak uważam, że skoro są to skrzynie potencjalnie awaryjne to lepiej zainwestowac w 24V (też awaryjne ale o wiele nowocześniejszy silnik i wyposażenie za niewiele wyższą kase no i rocznik sporo młodszy jednak).
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-04-14, 23:47
Baccara to nie tylko koła i inny grill. Dotknij choćby skóry w normalnej wersji i w baccarze. Wstawki w baccarze są na prawde z drewna, do tego tej skóry w środku jest duuuuuuuuużo, jakość inna... no i z tego co bynajmniej zasłyszałem - jest lepiej wyciszona.
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-15, 08:17
mercg napisał/a:
Ale automacik fajnie pracuje. Nadal jednak uważam, że skoro są to skrzynie potencjalnie awaryjne to lepiej zainwestowac w 24V (też awaryjne ale o wiele nowocześniejszy silnik i wyposażenie za niewiele wyższą kase no i rocznik sporo młodszy jednak).
Mi akurat ph II się nie podoba,wykończenie ma gorsze(jakość)i wolałbym jednak kupić baccarę z Z7X niż ph II z tą V-ką 24V ...
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Safrane ph: Subaru Impreza
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.0 SOHC
Wersja wyposażenia: GL
Typ pojazdu: G10-
Typ silnika: EJ20E
Wiek: 43 Dołączył: 03 Lut 2010 Posty: 331 Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-04-15, 09:14
I mieć nie ma zamiaru...wiesz jakoś za bzdurę nie uważam gnijących kielichów w ph II,zubożeniu ilości wiązek.W mojej starej czarnej safi z 1992 kielichy są w idealnym stanie a jeździła w Polsce od 2004,Dziękuję też za rozrząd w 24V i 1500pln na wymianę gdzie trzeba silnik wypieprzać.A to,że ma te 190 KM to co mi po tym...masz gdzieś w Polsce takie drogi że zapieprzać i wykorzystać taką moc?Wiem swoje,że jednak to safi Ph I były używane lepszej jakości materiały,lepsze blachy itp.
_________________ ""Poruszanie się szybciej od światła jest niemożliwe, a już na pewno niepożądane, bo zwiewa czapkę...""
Ostatnio zmieniony przez desperos 2012-04-15, 09:15, w całości zmieniany 1 raz
Damian spokojnie Moderatorowi nie wypada tak przeklinać
Drogi bez problemu do wjazdu na autostradę z pod domu mam 2,5km.
Do pracy 1100km. wszystko autostradą.
Rozrząd trza umieć wymienić i silnika nie trzeba wyjmować
A co do rdzy to w moich pięciu ph2 które posiadałem nie było ani grama
A w poczciwym 2.1td z 1995r.progi przed sprzedażą trzabyło pierw z pianki montażowej urzezbić
Ostatnio zmieniony przez Dany 2012-04-15, 12:32, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach