Do napędu nowego vipera zaprzęgnięto 8,4 litrowe, atmosferyczne V10. Uzbrojony w kute tłoki, aluminiowe koło zamachowe, kompozytowy dolot i chłodzone sodem zawory wylotowe motor dysponuje mocą ok. 640 KM i rozwija maksymalny moment obrotowy 814 Nm. To 40 KM i 51 Nm więcej, niż oferowała jednostka napędowa poprzedniego vipera.
Jak przystało na samochód sportowy, napęd przekazywany będzie wyłącznie na tylne koła za pośrednictwem sześciostopniowej, ręcznej skrzyni biegów. Za zatrzymanie auta odpowiadają czterotłoczkowe, aluminiowe zaciski Brembo i cztery wentylowane tarcze w rozmiarze 355/32 mm.
Nadwozie nowego vipera wykonane zostało z aluminium i włókien węglowych. Do budowy przestrzennej ramy nośnej użyto wysokowytrzymałej stali i stopów magnezu. Gotowy do jazdy pojazd waży 1 521 kg, czyli o 45 kg mniej niż stary viper. Inżynierowie SRT podkreślają, że w stosunku do poprzednika sztywność skrętna karoserii poprawiła się aż o 50 proc!
Narzekać nie można również na projekt wnętrza. Standardem są m.in.: skórzana tapicerka, sportowe fotele Sabelt i wyposażony w dotykowy wyświetlacz o przekątnej 8,4 cala system multimedialny sygnowany logiem Harman Kardon.
Ostatnio zmieniony przez chicken19 2012-04-05, 18:45, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach