Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-01, 16:49
Cena dobra. Lekka przygoda z przodu, ale botnik mam na wymiane
Przebieg realny, LPG na pokladzie. Qrde ... wersja nie taka uboga ...
Chyba bede musial przedzwonic do brachola ...
Dany czy z ogloszenia mozna wyczytac cos wiecej na temat stanu auta ... niestety ja nie gawarit pa niderlandzki czy niemiecki
Safrane ph: ałem całe życie
Rocznik: b
Pojemność: c
Wersja wyposażenia: d
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 608
Wysłany: 2012-03-01, 17:50
Cakes napisał/a:
Cena dobra. Lekka przygoda z przodu, ale botnik mam na wymiane
Przebieg realny, LPG na pokladzie. Qrde ... wersja nie taka uboga ...
Chyba bede musial przedzwonic do brachola ...
Dany czy z ogloszenia mozna wyczytac cos wiecej na temat stanu auta ... niestety ja nie gawarit pa niderlandzki czy niemiecki
Podliczmy fakty:
przebieg - 350tys, nie wiadomo ile na gazie
800 euro to jakies 3000zł , do tego przywiezienie jakies 1500zl plus oplaty 1000zł, to sie robi kwota 5500zł. Do tego musisz zmienic butle gazowa, bo holenderska nie ma DT czy UDT homologacji w polsce. To jest 300zl. Robi sie okolo 6 tys.
Za te pieniadze w rodzimym kraju znajdziesz o wiele lepszy samochod
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-01, 22:21
Daroot napisał/a:
do tego przywiezienie jakies 1500zl
Przywiezienie to koszt gazu, bo brachol pracuje w Holandii. W dodatku moze obejzec auto i beda wiedziec co jest warte
Daroot napisał/a:
musisz zmienic butle gazowa, bo holenderska nie ma DT czy UDT homologacji w polsce. To jest 300zl.
Koszt robocizny, gdyz kuzyn z Bydgoszczy posiada dosc preznie dzialajacy zaklad LPG, a rodzine od czasu do czasu warto odwiedzic
Daroot napisał/a:
Za te pieniadze w rodzimym kraju znajdziesz o wiele lepszy samochod
Nie dramatyzuj Pokaz mi druga Safi z 2000 roku, z realnym przebiegiem w Polsce za takie pieniadze Jest troszke roboty, ale chyba lepiej kupic nie dlubane auto i zrobic je za 3tys niz kupic za 6tys i kolejne 3 wlozyc?
Moje pytanie bylo stricte z ciekawosci. Sam ogolnie mam auto sluzbowe, swoje safi i motorek. W tej chwili szukam czegos mniejszego hmmmm bardziej miejskiego i swiezszego, a prawdopodobnie z NL przyjedzie do mnie Suzuki Swift mk6 2007r, 1.6 16V Sport ... bedzie maly dzik
Safrane ph: I
Rocznik: 1993
Pojemność: 2.2 12V
Wersja wyposażenia: RT
Typ pojazdu: B543
Typ silnika: J7T
Wiek: 37 Dołączył: 24 Sty 2010 Posty: 320 Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2012-03-03, 00:10
Dany napisał/a:
Zgadzam się zupełnie z przedmówcą ja też wolę z zagramanicy niż rzeźbione krajowe
Oczywiscie rowniez nie twierdze, ze Polskie jest zle. Niestety wiekszosc autek jest po prostu zaniedbane A znalezc taka perelke jak np. Daroota to trzeba szukac ze swieca !!! Daro !!! Dawaj !!! Sprzedawaj swoja za 800 euro
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-03-05, 21:52
a mi sie wydaje że szafka czy w polszy czy u adolfa to i tak zawsze trzeba sie liczyć z jakims nakładem, bo te auta sa niedocenione i mało ich u helmutów, tam w tej cenie lepiej kupic golfa 3.. moim zdaniem szafkę lepiej chy ba z francji ściągnąć
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach