Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-01-13, 20:53
Pewnie od napinaczy, identyczny jest w R19 Chociaz moze i od poduszek, kto to moze wiedziec Rozumiem że jak są boczne poduszki na pokładzie to na fotelach jest z boku AIRBAG?
Co do tego wspomagania - to dobrze czy źle z punktu widzenia psucia sie że jest to regulowane wspomaganie?
Wasze forum jest dość "skromne" w porównaniu do R19K, ale też i popularność auta nie jest taka. Trudno mi sie odnaleźć bo wątków jest na prawde mało
Ostatnio zmieniony przez maestro 2012-01-13, 21:06, w całości zmieniany 2 razy
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-13, 21:09
HIRO napisał/a:
a konkretnie to od czego w tych pasach- napinaczy pirotechnicznych?
Dokładnie.
maestro napisał/a:
Co do tego wspomagania - to dobrze czy źle z punktu widzenia psucia sie że jest to regulowane wspomaganie?
Jak się popsuje to wciąż masz normalne wspomaganie.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Jak się popsuje to wciąż masz normalne wspomaganie.
ciekawe czy zostaje w pozycji pełnego wspomagania-postój, czy w pozycji usztywnienia-jazdy. Jeszcze jedno mi sie nasuneło! skoro nie działa mi predkościomierz a wspomaganie sie usztywnia to z czego komp wspomagania czyta info o predkosci pojazdu? dodam ze kontrolka swpomagania gasnie wiec układ wspomagania sprawny. Czyzby do współpracy z wspomaganiem był zpiety ABS?
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Ostatnio zmieniony przez HIRO 2012-01-13, 21:34, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-01-13, 21:49
Opcje są dwie jako że nie wiem jak jest w szafie Albo jest impulsator na skrzyni (starodawny wynalazek) albo bierze z czujek absu. Ale jeżeli abs działa to kierowałbym sie ku impulsatorowi, a może po prostu to jakiś bezpiecznik?
Co do wspomagania - własnie o to mi chodzilo czy jak to padnie (zdarza sie?) to czy wspoma zostaje czy jest kiszka:)
Safrane ph: II
Rocznik: 11/96
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: RXE prawie już RXT, ASB, LPG itp. ;)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U701 Pomógł: 58 razy Wiek: 56 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1822 Skąd: z Lublina
Wysłany: 2012-01-13, 21:54
Zostaje "tradycyjne" (pompa) wspomaganie, bez "dokładki" silniczka elektrycznego na postoju i przy niższych prędkościach. Może się wówczas wydawać, że jest ciężej.
Arku a czy nie działa to przypadkiem na zasadzie ograniczania przeplywu oleju przez orbitrol, jakoś ciezko uwierzyc ze ten mały silniczek mógłby chyżo pomagac w spomaganiu pompy hydraulicznej
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Ostatnio zmieniony przez HIRO 2012-01-13, 23:13, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2012-01-13, 22:42
Dokładnie HIRO to tak właśnie działa jak mówisz to nie jest elektryczne wspomaganie. On steruje zaworem który ogranicza ciśnienie. Usztywnienie z tego co wiem jest stopniowe w zależności od prędkości a nie albo lekko albo ciężko.
A ten sterownik od "pasów" jest od napinaczy pirotechnicznych i poduszek powietrznych. Odpala albo same napinacze albo napinacze i poduszki w zależności od siły uderzenia. W nim umieszczony jest czujnik uderzeniowy odpalający poduszki, a także odpowiada on za samodiagnostykę całego obwodu.
Safrane ph: phase II
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20v + LPG
Wersja wyposażenia: RXT
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U Pomógł: 6 razy Wiek: 52 Dołączył: 03 Kwi 2008 Posty: 808 Skąd: Świnoujście
Wysłany: 2012-01-14, 18:12
Hmmm zawsze mi się wydawało, że Initiale Paris jest tylko w wersji trzy litrowej, widać człowiek uczy się całe życie. Zadzwoń do właściciela i spytaj jak mocno była uderzona brak spryskiwaczy świadczy o wymianie zderzaka, a spryskiwacze musiały być montowane od 96 roku.
Mogę się mylić ale navi też była w ostatnich rocznikach.
_________________ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurzyli.
Ostatnio zmieniony przez Darek 2012-01-14, 18:16, w całości zmieniany 2 razy
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2012-01-14, 18:41
maestro napisał/a:
ale... no własnie.
ale co? bo nie wiemy i nie czytamy w myslach.
Speedline 15" tez nie byly na standarotwym wyposazeniu Initialki...
prawy blotnik chyba byl ruszany choc moze to gra swiatla z cieniem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach