Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-11, 08:18 Tłumiki Safrane 2.2 dT
Jak każdy wie, tłumiki do Safrane 2.2 dT nie są tanie i z tego co mi wiadomo w sklepach i hurtowniach znaleźć można tylko 2 producentów: Walker i Bosal. Ceny ich niestety nie są niskie (350-450zł), a nie ma żadnych dostępnych na rynku zamienników innych firm. Postanowiłem, więc zaryzykować i przejść się do ASO. Ku mojemu zaskoczeniu, okazało się że tłumik końcowy kosztuje 315zł, a środkowy ok. 280zł. Ceny są po 10% rabatach, które otrzymałem z miejsca. Jedynym mankamentem jest to, że nie ma ich w polskich magazynach Renault i muszą je sprowadzać z Francji (czas realizacji do 10 dni roboczych). Informacje taką otrzymałem w ASO Renault Carrara w Lublinie na ulicy Lwowskiej. Myślę, że może się taka informacja przydać właścicielom Dieselków
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740 Pomógł: 19 razy Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-10-11, 09:30
szymon503 napisał/a:
Ku mojemu zaskoczeniu, okazało się że tłumik końcowy kosztuje 315zł, a środkowy ok. 280zł.
Cena całkiem przystępna, 2-3 lata temu zamawiałem klientowi tłumiki BOSALA końcowy, środkowy i ten zamiast katalizatora w do diesla 2,5TD (te same tłumiki oprócz tego w miejscu kata) i koleś zapłacił za wszystko około 1000zł po 10% rabacie. Ale klient był konkretny, auto wyglądało jak zajechany opel, rdzy na maksa ale stwierdził, że auto ma jeździć po drogach a nie do warsztatów i dlatego zdecydował się na takie tłumiki.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Alizee
Typ silnika: G8T760
Wiek: 34 Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 110 Skąd: Krasnystaw
Wysłany: 2011-10-11, 09:56
No wiesz też mi się wydaje, że to dobra cena. Na wiosnę będę musiał wymienić oba (środkowy i końcowy), katalizator jest jeszcze w dobrym stanie, tzn nie wiem czy pracuje tak jak należy ale jest cały i nieskorodowany. No i chyba jeszcze plecionka bo też zaczyna się robić dziurka. Ja uważam, że jak ktoś zamierza jeździć autem to warto zainwestować i zrobić wszystko do ładu, raz zrobione dobrze będzie długo działać niezawodnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach