Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-08-09, 20:57
Nie twierdzę, że nie będzie gorzej. Na razie nie miałem nawet czasu, żeby poważnie pod maskę zajrzeć, ale z drugiej strony, od piątku trochę pojeździłem i nic się takiego nie działo.
[ Dodano: 2011-08-28, 14:03 ]
Szczęśliwie udało mi się wrócić z urlopu i nawet jeszcze potem parę kilometrów po wsi zrobić. Wczoraj trochę pod koniec nierówno pracował, ale gorąco było potwornie i nagrzany też był nieźle. Dziś już zapalał i zaraz gasł. W końcu uruchomiłem, ale pracował nierówno, trząsł, miewał kłopoty z wolnymi obrotami i z wejściem na wyższe też. Powyżej 1500 obrotów pracował równiutko, bezproblemowo. Pora zajrzeć pod maskę - jutro czyszczę krokowy i zdejmuję kopułkę. Co będzie dalej, zobaczymy.
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-20, 10:33
panowie może poradzicie z "małym" problemem z moim nowym nabytkiem? wczoraj dłubałem przy zamku kierowcy, musiałem wyjac bo nie włączało sie w tych drzwiach oświetlenie wnętrza, wyczysciłem mikrostyk w zamku, dalej nie działa.. mniej sza o to, pomyslałem że może akku odpiąc na chwile i cos da, odpiąłem po podpięciu i odpaleniu auta obroty wariują na luzie i świeci serv+zygzak, jak odepne krokowca to jakby odrobinke mniej faluja ale też i serv dalej świeci.. co z tym zrobić? przed tym odpieciem akku nic sie nie działo
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 09:08
Może coś trąciłeś manipulując przy akumulatorze? Rozejrzyj się po komorze silnika, poruszaj wszystkimi wtyczkami... Może spróbuj jeszcze na trochę dłużej odpiąć akumulator.
Przy okazji, bo widzę, że nie opisałem wyżej rozwiązania moich poprzednich problemów. Przyczyną było nieszczelne połączenie tłumika szmerów ssania - plastikowa rura wygięła się do środka na łączeniu i dostawał czasem fałszywe powietrze. Rzecz z zewnątrz kompletnie niewidoczna, ale usłyszałem syczenie po podniesieniu maski.
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 10:15
racja wtyczka od krokowca nie kontaktowała, wyczyściłem wtyczkę i krokowy, komunikat o wtrysku zniknał ale czasem obroty zaczynaja falowac a potem sie uspokajają, krokowy słychac jak "bzyczy" czy oznacza to jego koniec? jak go odepne to od razu serv+spiralka+injection faulty ale obroty wtedy trzymaja sie na 1000, podepne krokowy to znów faluja.. przepustnice tez wyczyściłem. NA silniczku jest data 83r! skad toto dobrali? może sie rozejrzeć za innym takim z jakiegoś volvo? dodam że jak go podepne to słychać syczenie gdzieś w okolicy przepustnicy
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-21, 10:32
Jeśli coś Ci syczy, szukaj miejsca. Mnie się zrobiło w tak dziwny sposób, że bym nigdy na to nie wpadł, czysty przypadek. Krokowy, jeśli działa, ja bym zostawił. To raczej nie jest skomplikowane urządzenie - działa, albo nie.
przyjżyj się czarnemu króćcowi po lewej stronie fotki, może odlamałeś jeden http://img17.allegroimg.p...3/71/2154137142 Sprawdź też stan przewodu idącego do serwa- ja kiedyś niepotrzebnie głowicę w aucie sciągłem przez ten przewód
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Ostatnio zmieniony przez HIRO 2012-02-21, 10:44, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-21, 18:17
obejrze ale ogólnie to nie wyciagałem przewodu przy króccu, odkręciłem przy samym krokowym, ale czemu może syczyc cos po podłączeniu silniczka?
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
Safrane ph: II
Rocznik: 1999
Pojemność: 2.9 24V V6
Wersja wyposażenia: najbogatsza
Typ silnika: L7X
Wiek: 34 Dołączył: 10 Sty 2012 Posty: 258 Skąd: Łask
Wysłany: 2012-02-21, 20:42
Krokowy reguluje powietrze przed i za przepustnicą więc bedziesz słyszał jego syk. Pytanie tylko czy to syk jego "przesyłania" czy upustu poprzez nieszczelność. Bez problemu powinienes rozróżnić te dwie sytuacje. Sprawdz też zaślepki na podciśnieniach (idzie do tego miejsca wężyk od dolotu, z prawej strony 'na silniku' z przodu). Jak one sie przedziurawią to beda jaja z obrotami.
Ostatnio zmieniony przez maestro 2012-02-21, 20:42, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: PHII
Rocznik: 1998
Pojemność: 2.5 20V
Wersja wyposażenia: RXE-chyba:)
Typ pojazdu: B54F
Typ silnika: N7U
Wiek: 40 Dołączył: 07 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Staszów/Kraków
Wysłany: 2012-02-22, 11:39
zaslepki są dwie, a na samej górze biały plastikowy wężyk do rury dolotu. a zreszta zrobie pozniej kilka fotek całej padliny i pokaże, choc nie ma sie czym chwalic póki co
wczoraj zmieniałem zarówki od zegarów bo nic prawie nie świeciło i zauwazyłem brak zarówki poziomowania xenonów, oczywiście po wkreceniu jej swieci cały czas więc poziomowanie bee chyba coraz lepiej
_________________ każdy ma jakiegoś bzika.. ja mam chyba na punkcie "romba"
R5,R11,R19 cabrio,szczeniak,R19chamade,megane coupe,clio2,laguna1 v6, laguna1 2.0..
obecnie Lala 2 1.8 +szafka 2.5
A tak pozatym kocham auta z duszą, której nie brak żadnej renacie
wczoraj zmieniałem zarówki od zegarów bo nic prawie nie świeciło i zauwazyłem brak zarówki poziomowania xenonów, oczywiście po wkreceniu jej swieci cały czas więc poziomowanie bee chyba coraz lepiej
jeśli układ sprawny to na zaduszenie kontrolki tylko clip pomoże
_________________ Wszystko się zmienia gdy wozi Cie Renia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach