Safrane ph: Vel Satis
Rocznik: 2003
Pojemność: 2,2 dCi
Wersja wyposażenia: Privilege
Wiek: 42 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 196 Skąd: Chełm
Wysłany: 2011-04-08, 21:09
Znaczek pewnie ukradli jak to u nas w lubelskim już doświadczyłem na swojej safrance faktycznie jakoś to sterowanie fotela trochę nisko, ciekawe jak mechanicznie i blacha trzeba podjechać i zobaczyć bo za ładne pieniądze myślę, że koło 2500 można by wyrwać Paliwko takie drogie to mało kto chce 3,0 mimo że jest gaz, takie głupie czasy
_________________ Były:
Renault Safrane ph2, 1997r. 2.0B+G,
Renault Safrane ph1, 1995r, 2.0B+G,
Opel Vectra, 1.6 1991r, B+G,
Peugeot 309, 1.9d 1992r,
Fiat 126p, 1991
Wartburg 353, 1988r,
Ostatnio zmieniony przez pawelsafrane 2011-04-08, 21:10, w całości zmieniany 1 raz
Safrane ph: II
Rocznik: 1997
Pojemność: 2.5 20v
Wersja wyposażenia: prawie jak INITIALE
Typ pojazdu: B54F
Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 371 Skąd: Legnica
Wysłany: 2011-07-19, 11:56
ten rodzyn juz troche "wisi" w necie i sie sprzedac nie moze, moze cena zaporowa jest. A moim zdaniuem jest i to bardzo
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-19, 12:06
Criss napisał/a:
moze cena zaporowa jest. A moim zdaniuem jest i to bardzo
Zawsze się trafi za przeproszeniem, że się tak brzydko wyraże "jeleń". Jeżeli ktoś zna auto i jego charakter to kupi bez względu na cenę. Ale to musi być ktoś w stanie maniakalnym tak jak to było w przypadku kolegi Blondasa, który to z Francji zakupił jeden z pierwszych egzemplarzy R25 (84 rocznik) z silnikiem 2,7 V6 z bardzo niskim przebiegiem, o ile dobrze pamiętam to jakieś nie całe 30kkm a kasa nie była mała do tego doszła walka o to kto wejdzie w posiadanie, między Blondasem a kolesiem z Holandii, który to chciał nabyć egzemplarz chyba do muzeum. Tak więc trafi się koneser czy osoba doceniająca model to auto będzie sprzedane. Owszem szybciej by poszło gdyby był to młodszy rocznik a więc w nowej budzie. Z resztą mamy przykład na forum, Daroot przecie za kwotę bliską tej z aukcji sprzedał swoją BiTi.
Jeżeli chodzi o wcześniejszą wypowiedz Pawła
pawelsafrane napisał/a:
Paliwko takie drogie to mało kto chce 3,0 mimo że jest gaz, takie głupie czasy
to bardziej bym obstawiał nie paliwo a ten znaczek V6, którego większość ludzi się obawia.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 14:21
Goalkeper napisał/a:
znaczek V6, którego większość ludzi się obawia
Faktycznie. Wymieniać sześć świec... ciężka sprawa. Już u mnie jest nieco lepiej, choć też marnie
Safrane ph: Była II
Rocznik: Była 09/97
Pojemność: Była 2.2 dT
Wersja wyposażenia: Była RXE
Typ pojazdu: B54G
Typ silnika: G8T740
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lut 2008 Posty: 1569 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2011-07-19, 15:18
chrisfox napisał/a:
Faktycznie. Wymieniać sześć świec... ciężka sprawa.
Chodzi bardziej o części mechaniczne silnika, obawiają się będąc nieświadomymi tego, że to tylko pozory i że nie jest tak źle niż może się wydawać
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-19, 15:25
Niestety, u mnie trójka - jeszcze z automatem - raczej odpada (choć trochę żal). Jako zdecydowany przeciwnik gazu, muszę stwierdzić, że miejskie zużycie paliwa przy tym silniku wydaje mi się trudne do polubienia
Co do ceny jeśli rzeczywiście oryginał to nie jest jakaś przesadzona. Tych samochodów jest coraz mniej i to autko dla prawdziwego konesera. Co do kosztów to spalanie nie jest takie wielkie, przy spokojnej jeździe jakieś 13-14 w mieście, na trasie da radę bez problemu 10 i mniej. Mechanicznie silnik nie do wykończenia, skrzynia owszem zawodzi ale przed tą jeszcze daleka droga. Aktywny zawias jak zadbać o niego to przetrwa długie lata. Gdybym dysponował taką gotówką brałbym bez zastanowienia
Safrane ph: VelSatis ph II
Rocznik: 2005
Pojemność: 3,5 V6
Wersja wyposażenia: Initiale
Typ pojazdu: BJ0V
Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 489 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-20, 20:48
13-14 w mieście? Chyba nie w moim Mnie tyle pali 2,5 - fakt, nie jeżdżę bardzo spokojnie, ale jeśli się tego nie nauczyłem przez ładne dwadzieścia parę lat, to już się chyba nie nauczę
Żartowałem Spokojnie też umiem. Tyle, że przy bardzo spokojnej jeździe, palił mi 13,2-13,3. Ostatnio przestałem się wygłupiać i jeżdżę normalnie, po swojemu - wychodzi 13,5. O dwa litry na tysiąc kilometrów więcej? Nie warto oszczędzać. Nie bardzo mi się chce wierzyć, żeby mi trójka, jeszcze z automatem, tyle paliła.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach